Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هواپیمای مسافربری در روسیه پس از آن‌که با ساختمانی برخورد کرد طعمه حریق شد، اما تمامی مسافران آن نجات پیدا کردند.  

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سرنشینان یک هواپیمای روسی، پس از سقوط و برخورد آن با یک ساختمان در روز چهارشنبه، به‌طور معجزه‌آسایی زنده ماندند.

به نوشته روزنامه «سان»، با وجود این‌که این حادثه موجب آتش‌سوزی شدیدی شد، فقط خلبان و یک تکنیسین جان خود را از دست دادند و ۴۳ مسافر و خدمه این هواپیما نجات پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این میان ۳۱ نفر زخمی شدند که ۱۹ نفر آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

«الکسی فیشوف» سخنگوی اورژانس گفت: «بر اساس اطلاعات اولیه، هواپیما در فاصله ۱۰۰ متری باند فرودگاه با یک ساختمان تصفیه پساب برخورد کرد و آتش گرفت».

مسافران هواپیمای سقوط کرده که از نوع «آنتونوف-۲۴» بود گفتند به آن‌ها هشداری مبنی بر فرود اضطراری داده نشد و پس از سقوط هواپیما راه خروج خود را از میان دود و شعله‌های آتش پیدا کردند.

علت سقوط این هواپیما، نقص در سیستم موتور پس از گذشت مدت کوتاهی از بلند شدن آن از روی زمین عنوان شد. هواپیما اندکی پس از خروج یا بیرون کشیده شدن مسافران، منفجر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روسیه سانحه هوایی سقوط هواپیما فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست نفراتش می‌بیند، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه گازوویک مقابل تیم رده ششمی کریلیا سووتوف سامارا قرار خواهد گرفت.

محمد قربانی که در دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل روستوف و دینامو مسکو در ترکیب اولیه اورنبورگ حضور داشته، امروز هم در جمع 11 نفر اصلی برابر کریلیا سووتوف سامارا دیده می‌شود.

هافبک ایرانی برنتفورد که در فصل جار لیگ برتر روسیه 7 بازی انجام داده و در روسیه کاپ هم سه بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، امیدوار است امروز همراه تیمش به برتری دست پیدا کند و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

تیم فوتبال اورنبورگ در فاصله چهار مسابقه مانده تا پایان فصل لیگ برتر روسیه، 26 امتیازی و تیم چهاردهم جدول این رقابت‌ها است که در صورت برتری مقابل سامارا فرصت صعود دو تا چهار پله‌ای و دوری از جمع گزینه‌های سقوط را دارد.

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط