Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد نظری افشار در خصوص عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران در لیگ ملت‌ها اظهار داشت: قبل از اینکه تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها شرکت کند بازیکنان کلیدی که در گذشته به خاطر مسائل مختلفی همچون مصدومیت کم‌انگیزه بودند با انگیزه فراوان در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کردند و به نظر من همین مسئله تاثیر زیادی در عملکرد تیم ملی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: بازیکنان جوان‌تر هم با الگوبرداری از بازیکنان باتجربه تیم ملی سعی کردند با تمام وجود در تمرینات تیم ملی شرکت کنند. ضمن اینکه اضافه شدن یکی دو بازیکن به ترکیب تیم ملی تاثیر مثبت خود را نشان داد.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران با اشاره به اینکه مردم از نتایج تیم ملی خوشحال هستند، تصریح کرد: تا سه چهار سال پیش تیم ملی در اوج بود و الان هم به همان دوران برگشته است و می‌توان رضایت از نتایج تیم ملی را در جامعه دید.

نظری افشار در پایان در خصوص اینکه در فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: فعلا که هیچ پیشنهاد رسمی به من نشده اما من همچنان شرایط خوبی به لحاظ بدنی دارم و می‌توانم مثل قبل والیبال بازی کنم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال نظری افشار تیم ملی والیبال فرهاد نظری نظری افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زینب محسنی افشار گفت: عفونت سیستم ادراری یکی از عفونت‌های ناشی از وجود میکروارگانیسم‌های عفونت زا در کلیه‌ها و مجاری ادراری و مثانه است که متاسفانه در افراد شیوع بالایی دارد به طوری که ۱ تا ۲ درصد کودکان و ۲۰ درصد زنانی که در سن باروری هستند را درگیر می‌کند.

به گفته این پزشک متخصص مردان، افراد مسن، بیماران دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های زمینه‌ای یا اختلالات عملکردی، آناتومیک ادراری نیز در خطر بالای عفونت ادراری قرار دارند.

دکتر محسنی افشار با بیان اینکه عفونت‌های ادراری بسته به محل درگیری ممکن است تظاهرات متنوعی داشته باشند گفت:عفونت‌های ادراری تحتانی اغلب با تکرر و سوزش ادرار، نیاز شدید و فوری به دفع ادرار، کدر شدن یا تغییر رنگ ادرار و درد سوپراپوبیک تظاهر می‌یابد، در حالی که عفونت‌های ادراری فوقانی علاوه بر علائم ذکر شده ممکن است با تب، لرز، درد پهلو‌ها و کمر تهوع، استفراغ و تغییر هوشیاری ظاهر شوند.

وی بهترین راه کنترل عفونت ادراری در جامعه را پیشگیری از آن دانست و گفت: اقداماتی همچون نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب، رعایت بهداشت، پرهیز از استفاده از لباس‌های تنگ و نایلونی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی