Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در گردهمایی "طرح ملی جهاد همبستگی" در مشهد افزود: این طرح از فروردین ماه امسال و هم زمان با وقوع سیل در برخی استانها از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام شد که یکی از اهداف آن ساخت یک منزل مسکونی در مناطق سیلزده توسط هر مسجد در سراسر کشور است.

وی اظهار داشت: در سیل اوایل امسال، هر چند که بازسازی استان گلستان به خراسان رضوی سپرده شده بود اما گروههای مختلف جهادی این استان به استانهای خوزستان و لرستان هم اعزام شدند و امکانات خراسان رضوی در این استانها نیز در اختیار هموطنان سیلزده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد اما نباید اجازه دهیم دشمن از آن سوء استفاده کند گفت: دشمنان با سوء استفاده از این فضا مشکلات را به مشکلات دیگر تبدیل و بر آنها می افزایند.

سردار نظری افزود: مساجد باید فعالتر شوند و ائمه جماعات مساجد نقش مهمی در این زمینه و امید آفرینی و افزایش روحیه شهروندان دارند و حضور جدی امامان جماعات به عنوان هادی محله و مسجد مهم است.

وی اظهار داشت: مساجد باید همانند صدر اسلام و اوایل انقلاب در موضوعات مختلف جامعه و کارکردهای اجتماعی نقش گسترده تر داشته باشد.

وی گفت: امیدواریم با همت ائمه جماعات و ارکان مساجد و هیات های امنا و پایگاههای مقاومت بسیج در مساجد هسته های عملیاتی اجتماعی در مساجد رنگ و بوی اجرایی بیشتر به خود بگیرد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای طرح ملی جهاد همبستگی، هر مسجد متولی ساخت و مرمت یک خانه در مناطق سیلزده می شود.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی افزود: این استان بازسازی هزار واحد مسکونی را بر عهده دارد که ۴۰۰ واحد از این تعداد در استان گلستان و ۶۰۰ واحد مسکونی نیز مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۲ شهر خراسان رضوی است که بر اثر سیل امسال آسیب دیده اند.

۷۵۰۷ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند