Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با تأکید بر پرهیز جدی ائمه جمعه از دخالت در فعالیت‌های تجاری و مالی گفت: نماز جمعه جزئی از جوهره دین اسلام بوده وباید از آن حراست کرد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه و ائمه جمعه بخش‌های استان که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید سیره زندگی این امام همام را سرلوحه زندگانی خود قرار دهند و باید نظام اسلامی فرهنگی دینی مبتنی بر سیره این بزرگواران را در جامعه ترویج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) افزود: مردم در چهل‌ساله نخست انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته و باید با الگو گرفتن و استفاده از بیانیه گام دوم انقلاب، به حرکت خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکایی توسط نیروهای ایران گفت: اگر این اتفاق در هر کشور دیگری رخ می‌داد تحولی به نفع دشمن بود، دشمن همواره در این چهل سال به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به‌نظام اسلامی در حال حمله بوده است اما هرروز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده می‌شود.

سعیدی با اشاره به سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران ابراز کرد: آبه شینزو در این سفر به دنبال انتقال پیام ترامپ به مقام معظم رهبری بود اما رهبری با مهندسی معکوس و برخوردی مقتدرانه سبب شدند که حتی این شخص نتوانست به سخن خود ادامه دهد.

امام‌جمعه قم در ادامه به بیان دستاوردهای عمرانی و فیزیکی دولت‌ها در ایران اسلامی پرداخت و تأکید کرد: انتخاب آزادانه مردم درصحنه سیاسی کشور و انتخابات رئیس‌جمهور و نمایندگان جزو ارزش‌های انقلاب هستند.

قم|رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با مراجع تقلید دیدار کردتوصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به ائمه جمعه و جماعات در آستانه ماه رمضانائمه جمعه لرستان از دستگاه‌های اجرایی و حکومتی مطالبه‌گری کنند

وی اتحاد ملل اسلامی در برابر معامله قرن را مصداق تولی و تبری دانست و افزود: داشتن تولی و تبری نسبت به دوستان و دشمنان جزو آموزه‌های دینی و مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است که در مسئله فلسطین مظلوم نیز صدق می‌کند.

سعیدی سم‌پاشی‌های صورت گرفته از سوی دشمنان برای از بین بردن استوانه بزرگ روحانیت را مورداشاره قرارداد و گفت: راه حل مقابله با چنین تهاجم‌هایی همراهی بیشتر مردم است.

 تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در پایان با تأکید بر پرهیز جدی ائمه جمعه از دخالت در فعالیت‌های تجاری و مالی خاطرنشان کرد: نماز جمعه جزئی از جوهره دین اسلام بوده وباید از آن حراست کرد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند