Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام‌ سیداحمد خاتمی، امام‌ جمعه موقت تهران 6 تیرماه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در محل مسجد روضه محمدیه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه آیت‌الله شهید بهشتی و یارانش در حزب جمهوری اظهار کرد: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود و اقدامات سازنده و مؤثر وی بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌ خاتمی افزود: سوء قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران در ششم تیر سال 1360، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیرماه، یازدهم تیر شهادت یار وفادار امام حضرت آیت‌الله صدوقی، سرنگونی هواپیمای مسافربری در 12 تیرماه 1367 توسط ناوگان آمریکای جنایتکار و شهادت 298 سرنشین آن از جمله حوادث جانکاهی است که در این ماه به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به شهادت 17 هزار نفر از هم‌وطنانمان توسط گروه‌های ترور سازمان منحوس منافقین اظهار کرد: این جریان همواره از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است و خداوند به‌ صراحت در قرآن فرموده که مستکبران مؤمنان را به دلیل ایمان قلبی‌شان به خداوند مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و سپس به شهادت می‌رسانند و جرم این افراد خداباوری بود و این جنایتکاران نمی‌توانستند خداباوران را ببینند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خون شهدای مظلوم ما هرگز از دامن آمریکای جهان خوار و ایادی خودفروخته‌اش پاک نخواهد شد و پیروزی نهایی از آن مستضعفان است.

امام‌ جمعه موقت تهران با یادآوری اینکه امروز در ایام ورود مسلم بن عقیل به کوفه قرار داریم، گفت: در زمان ورود ایشان به کوفه بیش از 10 هزار نفر به استقبالش رفتند ولی چند روز بعد هیچ‌کسی در کوفه پشتیبان وی نبود و کسانی که می‌گفتند تا پای جان پشت مسلم بن عقیل هستند اصلاً از وی حمایت نکردند.

خاتمی با اظهار پیروی مردم از ولایت‌فقیه در عرصه‌های مختلف گفت: مردم ایران اما همانند مردم آن روز کوفه نبوده و نیستند و تا پای جان پشتیبان ولایت باقی خواهند ماند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مراسم شهدای هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است