Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شبستر گفت: قدرت و اقتدار ایران اسلامی موجب شده که دشمن به فکر مذاکره باشد و باید دقت کنیم که ایران تا زمانی رو به پیشرفت و تعالی و ترقی است که آمریکایی‌ها سر سفره نیایند. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و 72 تن از شهدای هفتم تیر با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و منزلت خاصی برخوردار است اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن در داخل کشور نفوذ کرده و اشخاصی که از لحاظ جایگاه و معنویت و در انقلاب اسلامی تاثیرگذار بودند را در نظر گرفته و به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شبستر با بیان اینکه شهید بهشتی از نظر علمی، مدیریت، دیانت و برنامه ریزی شخصیت وزینی داشت که امام خمینی (ره) ایشان را با امید تمام در رأس قوه قضائیه قرار دادند ادامه داد: دشمن با شناختی که از اسلام، انقلاب اسلامی و ایمان و اعتقاد شهید بهشتی داشت دست به ترور ایشان زد.

وی با تاکید بر حاکمیت اندیشه اسلامی در جامعه یادآور شد: افکار و حاکمیت صحیحی که بتواند جامعه را تضمین کند آن مواردی است که اسلام آورده است.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تحولات داخل کشور را مشاهده کرده و شروع به ترورهای دهه‌های اول انقلاب کرد تا بتواند فکرهای انحرافی و اروپایی را در ایران حاکم کند و تمام تلاش دشمن این بود که نگذارد اندیشه اسلامی و مدیریت اسلامی به الگو تبدیل شود.

اردبیل| حقوق بشر آمریکایی ابزاری برای از بین بردن حقوق سایر ملت‌هاستپومحمدی: ‌"حقوق بشر" بازی آمریکایی‌هاست‌رئیسی: متهمان اصلی حقوق بشر مدعیان دروغین آن هستند/68هزار مجروح شیمیایی نقض حقوق بشر نیست؟ابراز نگرانی فراکسیون حقوق بشر مجلس از اقدامات تروریستها در شهرهای کُرد نشین

امام جمعه شبستر در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: اسلام دینی والاست که نظیرش در دنیا پیدا نمی‌شود و امروزه نیز هر موقع که از نظر فکر و اندیشه بعضاً مرعوب فکرهای اروپایی و غربی شده‌ایم شکست خورده‌ایم و در لابراتوارهای دینی باید اندیشه‌های نزدیک به غرب را تغییر داد چرا که اگر این اندیشه باشد، دشمن در جامعه‌مان رخنه خواهد کرد.

محمدزاده با تاکید بر اهمیت اعتماد به قضات ابراز کرد: اعتماد بر قضات مهم است و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، قوه قضائیه باید به عنوان خانه مامن برای مردم قرارگیرد و هر کس مورد ظلم قرار گیرد به این قوه مراجعه کند.

وی ادامه داد: اگر دادگستری و سر قضات شلوغ است نشان از عادل و امین بودن قضات در قوه قضائیه است و مردم مطمئن‌اند که به حقشان می‌رسند.

محمدزاده با اشاره به تفاوت قضا در اسلام و دیگر ادیان عنوان کرد: اجرای عدالت که خروجی‌اش تأمین امنیت و ارامش است از اهداف قضاوت در این اسلام است و شاخصه‌هایی که قضاوت در اسلام دارد در هیچ نقطه دنیا پیدا نمی‌شوند.

امام جمعه شبستر با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: طرفدار حقوق بشردنیا روز 12 تیر سال 67 با اطلاع به اینکه هواپیمای مسافربری است به هواپیمای مسافربری ایران حمله کردند و شاهد پرپر شدن 290 سرنشین آن شدیم و صدایی از سوی مدعیان حقوق بشر در دنیا در نیامد.

وی ادامه داد: جریان سیل اخیر ایران نیز آمریکایی‌ها خدمات انسان دوستانه به نفع سیل زده‌ها را بلوکه کردند و ایرانی‌های مقیم نتوانستند کمک‌های نقدی‌شان را ارسال کنند در حالی که این‌ها مدعی حقوق بشر هستند.

محمدزاده یادآور شد: قضاوتی که در دنیا مطرح است خالی از اسلام و روح وجدان است و نتیجه‌اش می‌شود رئیس جمهور فعلی آمریکا که دچار واماندگی شده است و نهایت ضعف مدیریت را دارد.

امام جمعه شبستر با اشاره به علت ترور شهید بهشتی خاطرنشان شد: ملی گراها آن سال‌ها در وهله اول مردم را اغفال کردند تا در انتخابات رأی بیاورند و بعد شهید بهشتی را مورد هجمه قرار دادند.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: قوه قضائیه اکنون مورد هجمه دشمن است و قضات باید دقت کنند که امروز امانتداران شهدا، دین، قرآن، اهل بیت، امام، شهدا و انقلاب اسلامی هستیم و باید دقت و توجه بیشتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار ایران اسلامی موجب شده که دشمن به فکر مذاکره باشد و باید دقت کنیم که ایران تا زمانی رو به پیشرفت و تعالی و ترقی است که آمریکایی‌ها سر سفره نیایند.

امام جمعه شبستر عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی است و آینده بسیار روشنی داریم. باید دقت کنیم که دشمن با ما تعارف ندارد و ما نیز تعارف نخواهیم داشت.

محمدزاده با اشاره به سرنگونی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن قصد تعرض به مرز هوایی‌مان را داشت که پس از هشدارهای لازم این پهپاد مدرن و پیشرفته سرنگون شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با «غلامرضا صالحی» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد. 

امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است. 

وی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروروی است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

امام جمعه ارومیه افزود: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: الحمدالله بنیادمسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متاسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست