Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «ایهود باراک» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که قصد دارد به عرصه سیاسی بازگشته و برای شرکت در انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی، حزب جدید تاسیس می‌کند.

باراک با بیان اینکه قصد دارد با پیروزی در انتخابات پیش‌رو، به «حکومت فاسد» نخست‌وزیر کنونی یعنی «بنیامین نتانیاهو» پایان دهد، توضیح داد که نتانیاهو با جمعی از مقامات «افراطی، نژادپرست و مفسد» این رژیم را اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وی خطاب به حامیان مذهبی نتانیاهو گفت: «وقت مردد بودن نیست... رژیم نتانیاهو با طرفداران متعصب افراطی و رهبری فاسدش باید ساقط شود».

این مقام پیشین صهیونیست همچنین خبر داد که در حال تاسیس حزب جدیدی است و سعی می‌کند تا ضمن همکاری با دیگر احزاب اپوزیسیون اسرائیل، ائتلاف بزرگی را تشکیل دهد که بتواند اکثریت کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را به‌دست بیاورد.

باراک ۷۷ ساله که زمانی فرمانده نتانیاهو در ارتش رژیم صهیونیستی نیز بوده، بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ به‌عنوان نخست‌وزیر و در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ وزیر جنگ این رژیم فعالیت کرده است.

در پی پایان فرصت ۴۲ روزه نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی بعد از پیروزی حزب لیکود در انتخابات سراسری ۹ آوریل در فلسطین اشغالی (بیستم فروردین)، کنست ضمن رای دادن به انحلال خود، مقرر کرد که در تاریخ ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) انتخابات مجدد برگزار شود.

نتانیاهو از سال ۲۰۰۹ تاکنون در سه دوره متوالی زمام قدرت را در دست دارد و از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ هم این سمت را در اختیار داشت.

23310311

کد خبر 1274326

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل ایهود باراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش فارس، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است