Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ‌محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و آیت الله بهشتی گفت: شهید بهشتی و شهدای راه انقلاب به دلیل اخلاص در امور، روز به روز محبت‌شان در دل مردم بیشتر می شود.

وی در ادامه با یاد شهادت مصطفی چمران از شرایط ویژه اقتصادی و رفاهی وی یاد کرد و افزود: حزب الله لبنان در زمان شهید چمران پایه گذاری شد که از احساس تکلیف چمران نسبت به امام خمینی (ره) نشأت می گیرد که همپای تمام رزمنده ها جنگید و نهایتا در دهلاویه به درجه شهادت رسید.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: گام دوم انقلاب با پیام تاریخی امام خامنه ای پایه گذاری شد که مسئولیت ما را سنگین می کند به خصوص افرادی که تفکر بسیجی دارند که به فرموده امام خمینی (ره)، تفکر بسیجی کشور را از گزند دشمنان در امان می دارد.

وی افزود: مجموعه حراست یکی از ارکان تحولی دانشگاه آزاد اسلامی است که در دو سال اخیر مسیر خوبی را شروع کرده است و نیروهای انقلاب باید قدر این فرصت را بدانند که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد اجتماعی گسترده، ظرفیت بالایی دارد که اگر پیشرفت‌های تکنولوژیک جبهه انقلاب قرار بگیرد بسیار راهگشا خواهد بود.

موسوی بیان کرد: نیروهای ارزشی و باتجربه‌ای به دانشگاه ورود کرده‌اند که باید با نگاه‌های ارزشی پوشش لازم صورت گیرد و با مسیرهای میان‌بر سرمایه‌های دانشگاه بروز و ظهور کند و شاهد پیشرفت‌های خوبی در مسیر علمی باشیم.

انتهای پیام/

167 / 320 بیانیه گام دوم سید مجید موسوی رئیس حراست دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیانیه گام دوم رئیس حراست دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سیدمفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور و مدیرعامل خبرگزاری حوزه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی و عرصه بین‌الملل هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در تفاهم‌نامه فاخر حوزه و دانشگاه آزاد دیده شده است، افزود: دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه به منظور عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه ایجاد شده است؛ بنابراین معتقدیم فضای گفتمانی بسیار ارزشمندی در حوزه و دانشگاه آزاد مهیا شده است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حضور دکتر طهرانچی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را می‌توان نقطه عطف همکاری‌های حوزه و دانشگاه آزاد برشمرد، افزود: ظرفیت‌های مشترک بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که با یک طرح کلان و آمایش ملی می‌توان فعالیت‌های عملیاتی ارزشمندی انجام داد.

کوهساری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیت نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم از فعالیت ۴۰ هزار مبلّغ دینی در سطح حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.

به گزارش آنا؛ در این مراسم در حکمی از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حفظ سمت به‌عنوان رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام احمد مرادخانی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی