Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:36:10 GMT

کتاب گویا داستان‌های شاهنامه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۳۴۳۵

کتاب گویا داستان‌های شاهنامه منتشر شد

برنامه قصه‌های سرزمین من، روایت شنیدنی از شاهنامه فردوسی است که با روایت دلنشینی مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو و بازی جمعی از بازیگران رادیو در ایران‌صدا به صورت. رایگان قابل دریافت است.

شاهنامه بزرگ‌ترین کتاب به زبان پارسی است که در همه جای جهان مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از زبان‌های زنده جهان ترجمه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی ایران‌صدا و فضای مجازی معاونت صدا؛ علاقه‌مندان می‌توانند از این پس از طریق دریافت اپلیکیشن رادیو، به پایگاه کتاب گویا دسترسی داشته و از محتوای آن به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنند.

ایران‌صدا یک برنامه اینترنتی در حوزه رادیو است که زیر نظر معاونت صدا فعالیت می‌کند، مخاطبان علاقمند به رادیو می‌توانند آرشیو رادیو و برنامه‌های پخش شده در این رسانه را از طریق این اپلیکیشن پیگیری کنند.

این برنامه از بخش‌های متعددی تشکیل شده است که یکی از بخش‌های پر مخاطب آن به کتاب‌های گویا اختصاص دارد که با همکاری بهترین و مجرب‌ترین گوینده‌ها و دوبلر ها تولید می‌شود.

معاونت صدا با طراحی، اجرا و انتشار این برنامه دست به دست حوزه کتاب داده است تا هر چه بیشتر فرهنگ کتاب خوانی را در میان مخاطبان رادیو جا بیاندازند.

چندی پیش حمید شاه آبادی معاونت صدا در نشست خبری رادیو امداد از استقبال ایرانی‌ها در خصوص بخش کتاب گویا ایران صدا خبر داد و به خبرنگار ایرنا گفت که برنامه ایران‌صدا توانسته است نظر مخاطبان رادیو را خیلی زود به خود جلب کرده و بازخوردهای خوبی دریافت کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط اول» از رادیو ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه را رادیو ورزش شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟