Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز نشست تخصصی تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با حضور محمدرضا مردانی سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ‌محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران و کارکنان بسیج دانشگاه آزاد در سالن همایش های مجتمع امامت مشهد مقدس در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، در آخرین سخنرانی روز اول این نشست گفت: امام صادق (ع) پیشوای دانشگاهیان است و اساتید برای تربیت شاگردانی چون جابربن حیان باید به امام اقتدا کنند و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل اقدام تشکیلاتی امام خمینی (ره) است. وی افزود: اگر کار تشکیلاتی صورت نگیرد هدف و مقصد را از دست می دهیم که در کار تشکیلاتی اولین کار هدف گذاری است. هاشمی با بیان اینکه نظم در تحقق گام دوم انقلاب ضروری است، افزود: زمینه تحقق گام دوم دولت جوان و انقلابی است. وی با بیان اینکه تواضع یک کار اخلاقی است، ادامه داد: اما در کار تشکیلاتی، تواضع حرام است هم چنین موتور محرک کار تشکیلاتی دغدغه است و کسی که دغدغه نداشته باشد نمی تواند ادعا کند انقلابی است. رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حوادث هفتم تیر و هشتم شهریور محصول نفوذ بود، گفت: نفوذ گام به گام اتفاق می افتد و در کلام ائمه معصومین اشاره شده است که از شیطان پیروی نکنید که کبر و غرور یکی از راه های نفوذ شیطان در انسان است و در مدیران هم وجود دارد که گاهی فضای اطراف مقدمه ای برای ایجاد تکبر می شود. انتهای پیام/ 167 / 167 هاشمی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هاشمی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد