Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتی گفت: امیدواریم دوره‎های آموزشی برای تربیت مربی کودک و نوجوان برای کانون‎های مساجد همچون استان گلستان در سایر استان‎ها دیگر برگزار شود و از آنجایی که یکی از رسالت‎های ما تربیت مربی حوزه کودک است از این اقدام حمایت خواهیم کرد.

 

«سعید سعادتی» امروز(پنج‎شنبه 6 تیرماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان اظهار کرد: امروز در مساجد باید به بخش کودک و نوجوان اهمیت ویژه‎ای قائل شد و برای جذب کودکان و نوجوانان به جاذبه‎آفرینی در مساجد نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با تأکید بر اینکه باید زمینه و بستر جاذبه‎آفرینی مساجد برای کودکان و نوجوانان فراهم شود، اذعان کرد: برای فعالیت‎های حوزه کودک و نوجوان در مساجد باید محل مناسبی در نظر گرفته شود و کارگاه‎های آموزشی با محتوای خوب به این مهم اختصاص یابد همچنین در کنار آن لازم است ائمه جماعات و مربیان حوزه کودک برای ارتباط بهتر با کودکان و نوجوانان و ارائه کار تربیتی آموزش تخصصی ببینند.

 

وی توجیه و جذب خانواده‎ها را از علل دیگر جذب کودکان و نوجوانان در مساجد برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم به واسطه حضور خانواده‎ها و نگاه خانواده محوری بتوانیم کودکان و نوجوانان را جذب مساجد کنیم.

 

سعادتی به فعالیت‎های اختصاصی حوزه کودک اشاره کرد و گفت: ما در زمینه‎های آموزشی، هنر، کتاب و کتابخوانی باید به حوزه کودک توجه کنیم و البته از سوی این قشر استقبال ویژه‎ای نیز به این حوزه‎ها می‎شود.

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: در سال گذشته برای نخستین بار در رشته سرود برای سنین زیر 16 سال برنامه‎ای را اجرا کردیم که با استقبال بی‎نظیر این قشر مواجه بود و یا در جشنواره قرآنی «مدهامتان» که برای زیر 16 سال برگزار شد تعداد ثبت‎نام کنندگان با افزایش دو برابری همراه بوده است.

 

سعادتی متذکر شد: استان گلستان با برگزاری دوره‎های تربیت مربی با استفاده از شیوه‎ها و ابزار نوین و اساتید خبره و مجرب، آگاهی مربیان کانون‎های مساجد خود را به‎روز کرده تا این مربیان در ارتباط با نوجوانان و کار در حوزه کودک موفق عمل کنند.

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در پایان تأکید کرد:  امیدواریم دوره‎های آموزشی برای تربیت مربی کودک و نوجوان برای کانون‎های مساجد همچون استان گلستان در سایر استان‎ها دیگر کشور برگزار شود و از آنجایی که یکی از رسالت‎های ما تربیت مربی حوزه کودک است از این اقدام حمایت خواهیم کرد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها روزنامه خبرگزاری شبستان شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ظریف سعادتی تعلیم و تربیت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان