Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سینمای ایران گفت: برقراری ارتباط با مردم حاشیه‌نشین خیلی به من کمک کرد تا با شخصیت‌های گوناگون آشنا شوم. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نرگس آبیار امشب در سومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه در حوزه ادبیات در تالار شهر مشهد اظهار داشت: از کودکی ولع خواندن داشتم، آنقدر که به اتفاقات اطرافم هیچ واکنشی نشان نمی‌دادم بنابراین خانواده‌ام کتاب خواندن را برایم ممنوع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان سینمای ایران گفت: می‌خواستم نویسنده شوم، برقراری ارتباط با مردم حاشیه‌نشین خیلی به من کمک کرد تا با شخصیت‌های گوناگون آشنا شوم.

مشهد|مرادی‌کرمانی: قسمتی از فرهنگ ایران را در کتاب‌هایم به تصویر کشیده‌امدر کابل مرگ شهروند محترمی است/ جاده یک‌طرفه ادبیات ایران و افغانستانبم، میناب، تربت حیدریه، یاسوج و طبس سینمادار می شوند

آبیار عنوان کرد: 19 ساله که بودم اتفاقی برایم افتاد که مفاهیم پیش‌پا افتاده‌ای نظیر سبقت و رقابت را برایم کمرنگ کرد و به جایش  مفهوم «رنج» را به من یاد داد.

وی خاطرنشان کرد: در یک انتشارات شروع به کار کردم و این ویراستاری چند سال بعد در نوشتن رمان، مستندسازی و فیلمسازی به من کمک شایانی کرد.

مهدی فیروزان، مدیرعامل شهرکتاب و مدیر پروژه فیدیبو نیز در این همایش اظهار داشت: اگر فیدیبو نبود، الان آمازون اقتصاد کتاب الکترونیک ما را دست می‌گرفت؛فیدیبو ایدئولوژی مرا نسبت به جهان عوض کرد.من حاصل تربیتی هستم که بسیار پر فراز و نشیب بود اما فیدیبو به من کمک کرد تا با نسل جوان در ارتباط باشم که به پشتوانه این ارتباط، امروز 9 اپلیکیشن خلاق را در حوزه آموزش اداره می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تنها به نام گذشتگان‌ بسنده نکنیم، بلکه باید خودمان مولد باشیم خاطرنشان کرد: در 10 سال گذشته که در اوج افول اقتصادی بودیم، شهر کتاب 50 شعبه در کشور تاسیس کرده است.درد و نگرانی من این است که اهداف مشترک میانِ ما هر روز کمتر می شود، ما باید همگرا شویم باید دلایل و مفاهیم مشترک‌مان را تقویت کنیم.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

*به دنبال درگیری‌های هواداران بانوی پرسپولیس و سپاهان، جایگاه هواداران پرسپولیس جابه‌جا شد.  

*مهدی ترابی پس از تعویض و خروج از زمین عصبانی بود و به شدت اعتراض کرد. او به بطری آب کنار زمین ضربه زد که این امر با واکنش افشین پیروانی مواجه شد.

*بارش باران موجب شد هواداران با پرچم‌های خود به دنبال فرار از باران و خیس شدن باشند.

*مورایس سرمربی سپاهان معترض اول به بیژن حیدری داور این دیدار بود.

*در پی پرتاب یک نارنجک از سوی هواداران سپاهان، یک مأمور یگان ویژه مصدوم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد