Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:30:47 GMT

همکاری قزوین و بلژیک مورد بررسی قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۳۹۶۱

همکاری قزوین و بلژیک مورد بررسی قرار می‌گیرد

سفیر بلژیک در دیدار با زنان بازرگان و کارآفرین قزوین گفت: بانوان ثروت‌های هر کشوری به شمار می‌آیند و نه تنها قزوین بلکه تمام ایران در این زمینه بسیار ثروتمند است و به نظر می‌رسد امکان برقراری ارتباط و همکاری با قزوین وجود دارد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از  صبح قزوین؛ ورونیکا پتی عصر امروز(پنج شنبه) در دیدار با زنان بازرگان و کارآفرین استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که دور این میز بانوان فعال، پرانرژی و قوی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نخستین بار است که به قزوین سفر کرده‌ام و خوشحالم، البته عقیده دارم دارایی‌های ایران زنان آن هستند که تحصیلکرده، قوی و فعال هستند و گفتمان در آینده ادامه خواهد یافت.

سفیر بلژیک در ایران ابراز کرد: البته رابطه ایران و بلژیک قدیمی است و 130اُمین سالگرد رابطه دیپلماتیک ایران و بلژیک در سال آینده گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: فرصت مناسبی فراهم شد تا با زنان در عرصه‌های مختلفی که مشارکت فعال دارند، آشنا شوم، پیشنهادات زنان کارآفرین را در این جلسه یادداشت کریم تا درصورتی که قابل احرا شدن باشند پیگیری کنیم.

پتی عنوان کرد: بانوان ثروت‌ هر کشوری به شمار می‌آیند و نه تنها قزوین بلکه تمام ایران در این زمینه بسیار ثروتمند است و به نظر می‌رسد امکان برقراری ارتباط و همکاری با قزوین وجود دارد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: قانون کشور شما خوب است، اما نحوه اجرای نیز دارای اهمیت است، در همه جا گاهی پیش می‌آید که با وجود داشتن قانون خوب، اما قوانین به خوبی اجرا نمی‌شود در کنار آن گاها خود بانوان تمایلی به شرکت در امور ندارند، دررواقع این ما بانوان هستیم که باید یکدیگر را مورد حمایت قرار دهیم.

وی ادامه داد: ما نظرات مختلفی درباره ححاب داریم و از دیدگاه حقوق بشر و زنان دیدگاه ما متفاوت است، این اشکالی ندارد، باید حقوق زنان رعایت شود و باید در مواردی که تفاوت نظر وجود دارد باهم گفتمان داشته باشیم، البته در بسیاری از موارد باهم هم نظر هستیم.

پتی بیان کرد: مسائل و زمینه‌های مختلفی همچون ورزش و کارآفرینی برای همکاری وجود دارد و باید در این مورد با مسئولان صحبت شود و در آینده با خانم زرآبادی در راستای همکاری‌های ممکن صحبت خواهیم کرد.
انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق