Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: سپاه تا آخرین لحظه در کنار سیل‌زدگان است و امیدواریم طرح ملی جهاد همبستگی در این مسیر در استان خراسان رضوی اهداف خود را پیش ببرد. ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار یعقوبعلی نظری در همایش عظیم طرح ملی جهاد همبستگی که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: مردم رکن اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی هستند و بر این اساس در تمامی عرصه‌ها شاهد حضور مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه طرح ملی جهاد همبستگی را با محوریت مساجد اجرایی می‌کنیم عنوان کرد: مسجد در تمامی امور در مصدر بوده و از ابتدای انقلاب نیز این چنین بوده است.

سد مخمل کوه  خرم‌آباد نقش مهمی در کنترل سیلاب داردکرمان| سیلاب‌ها 40 هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زد2 میلیون مترمکعب خاک از باغات سیل‌زده پلدختر جمع‌آوری شد

سردار نظری با اشاره به اینکه با محوریت مساجد و ائمه جماعات در این طرح باید حضوری پررنگ داشته باشیم خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اجرایی شدن این طرح در استان فراهم است و هدف محوری آن نیز بازسازی و نوسازی منازل سیل زدگان با محوریت مردم و مساجد است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: سپاه تا آخرین لحظه در کنار سیل‌زدگان است و امیدواریم طرح ملی جهاد همبستگی در این مسیر در استان خراسان رضوی اهداف خود را پیش ببرد.

سردار نظری خاطرنشان کرد: این طرح یک دعوت ملی از سوی بسیج با محوریت قرار دادن مردم است و قرار است هر یک از مساجد نوسازی و بازسازی یک منزل را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: جهادگران خراسان رضوی در استان‌های سیل زده حضور پرشوری داشتند و در گلستان نیز به عنوان استان معین فعال بودند؛ جهادگران در این مسیر تلاش بی‌وقفه‌ای داشتند تا خسارات وارد شده را جبران کنند.

سردار نظری با اشاره به اینکه بسیج و سپاه با همبستگی و با ایجاد سیل‌بندها به‌مردم مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی کردند و اکنون بعد از بحران سیل به‌مرحله بازسازی رسیده است گفت: طرح جهاد همبستگی ملی بیانگر انسجام و روحیه اتحاد ملی در کشور است و هدف آن این است که خرابی‌ها و ویرانی‌های سیل به سرعت تبدیل به آبادانی شود.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت:‌ داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر، ظرفیت بسیار مناسبی برای پرورش شتر و شترداری دارد.

او افزود:‌ با توجه به اقلیم مناسب منطقه و پتانسیل‌های موجود، قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر این شهرستان تا چند برابر وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد:‌ گسترش صنعت شترداری در داورزن، نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط است و با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش بارش‌ها، پرورش شتر در بین انواع دام‌ پرواری سبک و سنگین، راه مقرون به صرفه‌تری محسوب می شود.

خسروجردی بیان کرد: در وضعیت کنونی نیز امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌های داورزن، برای این دام‌ها فراهم است.

او تصریح کرد:‌ تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری است که می‌توان از آن فراورده‌های زیادی تولید کرده و با استفاده از همین پتانسیل، ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن تاکید کرد:‌ ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداری در داورزن، امری ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید