Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه روز پنجشنبه در این بازدید گفت: این مرزعه به وسعت یک هکتار توسط بخش خصوصی در دست اجرا است که از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای آن اختصاص یافته است.

حسین سرچاهی بیان کرد: این طرح ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اختصاص یک میلیارد تومان تسهیلات متمم خواسته سرمایه گذار برای اتمام طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تولید هیدروپونیک یا کشت بدون خاک اشاره کرد و افزود: این نوع کشت گلخانه‌ای گونه‌ای از کشت گیاهان است که در آن با حذف خاک، پرورش گیاه در آب انجام شده و املاح و مواد مغذی نیز به صورت کنترل شده به گیاه داده می‌شود.

سرچاهی حذف آفات، استفاده بسیار اندک از کودهای قابل حل در آب و مدیریت در مصرف آب را از مزایای کشت هیدرو پونیک ذکر کرد.

استاندار خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دهمین سفر شهرستانی خود از آذرماه سال گذشته تاکنون وارد بشرویه و شهر ارسک شد و با حضور در گلزار شهدای شهر ارسک با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید میثاق کرد.

بازدید از پروژه در حال اجرای مرکز خدمات جامع سلامت شهری، مدرسه متوسطه اول، بازار شهر ارسک، روستای سرچاه اتحاد و دیدار مردمی از برنامه‌های امروز استاندار خراسان جنوبی در بخش ارسک بود.

دیدار با جانباز ۷۰ درصد حاج احمد آذری، افتتاح استخر سرپوشیده دانش آموزی، بازدید از مجتمع دامداری بشرویه و دیدار با مردم شهر بشرویه از دیگر برنامه‌های امروز معتمدیان در بخش مرکزی بشرویه بود.

بازدید از روستاهای غنی آباد، کرند، خانیک، یگی، مجد و اصفاک، بافت تاریخی شهر بشرویه، مجتمع دامپروری، نیروگاه خورشیدی و بیمارستان بشرویه از برنامه‌های سفر ۲ روزه استاندار است.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند دارای ۲ بخش مرکزی و ارسک است.

۷۵۵۶*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای بشرویه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی

سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای فاروج دریافت شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آنها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم