Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی موسوی گفت: به منظور صیانت از حرایم جاده‌ای و کاهش حوادث رانندگی، طرح رفع تجاوز به حریم در محور سلفچگان - راهجرد استان قم به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در این طرح که با حضور و نظارت عوامل انتظامی صورت پذیرفت، نسبت به جمع آوری هفت دستگاه دکه و آلاچیق متجاوز به حریم راه در محور سلفچگان راهجرد اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان تعداد عوامل راهدار شرکت کننده در این اقدام را بیش از دوازده نفر اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین جهت اجرای این طرح بیش از هشت دستگاه انواع ماشین آلات حوزه راهداری شامل بولدوزر، گریدر، لودر، کمپرسی، ایسوزو، پیکاپ، تویوتا (هرکدام یک دستگاه) به کار گرفته شد.

وی اجرای طرح رفع تجاوز به حریم راه‌ها را امری مستمر و پیگیر دانست و گفت: روزانه کارشناسان و دیگر عوامل اداره متبوع نسبت به بازدید میدانی از سطح راه‌های حوزه استحفاظی اقدام و در صورت مشاهده هرنوع تجاوز به حریم راه در قالب اقداماتی شامل تذکر شفاهی، تسلیم اخطار کتبی و …به انجام وظیفه مبادرت می‌کنند.

موسوی افزود: پس از طی مراحل یاد شده در خصوص صیانت و رفع تجاوز از حرایم جاده‌ای، در صورت عدم توجه خاطیان به تذکرهای شفاهی و اخطاریه‌های مکتوب، بنا به دستور مراجع قضایی و همراهی عوامل انتظامی نسبت به رفع تجاوز از حریم‌های راه اقدام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اقدامات مستمر راهداری نسبت به رفع تجاوز به حریم راه بازهم شاهد حضور دکان‌ها و آلاچیق‌های فاقد مجوز در حاشیه راه‌ها و حرایم جاده‌ای هستیم، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌ها و اقدامات خوبی که در این خصوص صورت گرفته توانسته‌ایم نسبت به افزایش قارچ گونه آلاچیق‌های متجاوز به حرایم جاده‌ای جلوگیری به عمل آوریم.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلفچگان ادامه داد: اما جهت اجرایی شدن کامل این طرح نیاز به دیگر اقدامات فرهنگی – اجتماعی و همچنین توجه کاربران محترم جاده‌ای به عدم خرید از این مراکز عرضه نامناسب و فاقد مجوز می‌باشد.

کد خبر 4652716

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • ◄ محدودیت و محرمیت جدید برای اتوبوس های مسافربری جاده ای از ابتدای خرداد
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان