Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:18:52 GMT

روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۴۵۸۴

روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، دکتر محمود صباحی‌زاده ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اساتید در دیدار با سرهنگ فاضل باوی رئیس ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه با تأکید بر لزوم هوشیاری همه آحاد مردم به‌ویژه دانشگاهیان اظهار کرد: همه باید حول محور وحدت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا از گزند دشمنان در امان بمانیم؛ زیرا دشمنان ما به هر طریقی که شده دنبال ضربه‌زدن بر پیکر این انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد شرایط کنونی منطقه و کشور ایجاب می‌کند همه دانشگاهیان به‌ویژه استادان دانشگاه انقلابی باشند؛ زیرا روحیه انقلابی مانع از تکثرگرایی می‌شود.

صباحی‌زاده مسوول کانون بسیج اساتید تأکید کرد: اقشار مختلف بسیج با ادامه تحصیل و ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در برخی رشته‌ها از تخفیف مناسبی برخوردار خواهند شد

رئیس ناحیه مقاومت بسیج بندرلنگه نیز با ابراز خرسندی از حضور در صحنه استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه گفت: دانشگاهیان پشتوانه محکمی برای این انقلاب به‌شمار می‌آیند و می‌توانند به‌عنوان منابع انسانی بسیار مهم به رشد و تعالی این انقلاب کمک کنند.

فاضل باوی خواستار همکاری بیشتر این دانشگاه در رفع آسیب‌های اجتماعی و انجام طرح‌های پژوهشی شد. در این نشست که به مناسبت ۳۱ خرداد سالروز بسیج اساتید تشکیل شده بود محمود صباحی زاده برنامه های برنامه ریزی شده به این مناسبت را تشریح نمودند در پایان سرهنگ باوی با تشکر از حضور موثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در مناسبت های مختلف از جمله سیل اخیر توجه به حل مسائل اجتماعی را مهم اشاره کردند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با حضور حافظ دانش، دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرستان بندرانزلی، رئیس، معاونان، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان این دانشگاه در محل این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با اشاره به دستورالعمل‌های مربوط به موضوع عفاف و حجاب، گفت: دستورالعملی با عنوان آراستگی و شئون رفتاری از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی واحد‌ها ابلاغ شده و در راستای این دستورالعمل، موضوع آراستگی و شئون رفتاری مورد تأکید قرار گرفته که در این بخشنامه تمامی جزئیات مربوط به اقدامات استادان، کارکنان و دانشجویان و دانشگاه در حوزه پوشش و آراستگی به تفصیل توضیح داده شد.

کریم کیاکجوری با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب و تأکید بر آن در آیات و روایات، تبیین کرد: علاوه بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب در دین مبین اسلام، این موضوع یک قانون است و ما ملزم به رعایت آن هستیم. 

وی با بیان اینکه در تمامی دانشگاه‌ها پروتکل‌های خاصی برای نوع پوشش و حجاب وجود دارد، خاطرنشان کرد: حجاب یک موضوع فرهنگی است و مقوله حجاب علاوه بر موضوع فرهنگی، یک موضوع سیاسی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی متذکر شد: موضوع حجاب به ابزار و دستاویزی برای کشور‌های استعمارگر و رسانه‌های آنان تبدیل شده تا از این طریق بتوانند بر کشورمان فشار وارد آورده و اتحاد ملت ایران را از بین ببرند. 

کیاکجوری به نقش دانشگاه‌ها در حوزه ترویج بحث عفاف و حجاب و رعایت آن اشاره و تشریح کرد: دانشگاه علاوه بر اینکه یک نهاد آموزشی است، یک رسالت فرهنگی نیز دارد. به عقیده من دانشگاه در حوزه فرهنگی پیشقراول و پرچم‌دار است و باید در حوزه تعلیم و تربیت، به تبیین فلسفه حجاب نیز بپردازد. 

وی به تلاش و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در راستای تبیین فلسفه عفاف و حجاب و ترویج آن اشاره و عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی علاوه بر اجرای دستورالعمل‌های مربوطه که در سه مرحله برای آن تعریف شده، به صورت میدانی نیز در این زمینه فعال است و باید محیطی را مهیا کنیم که بستر و زمینه‌ساز اشاعه موضوع آراستگی و شئون رفتاری باشد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی به عضویت این دانشگاه در کارگروه عفاف و حجاب شهرستان اشاره و اضافه کرد: دانشگاه آزاد بندرانزلی در برنامه‌هایی نظیر ستاد عفاف و حجاب حضور مستمر داشته که در کارگروه عفاف و حجاب تکالیفی برای دانشگاه مشخص می‌شود و ما ملزم به رعایت آنها هستیم.

پیش از آغاز این جلسه، حاضران با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با آرمان‌های والای شهدا تجدیدمیثاق کردند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با ۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد