Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص تجدید قرارداد مربیگری خود با فدراسیون بیان کرد: من از ابتدا خواسته بودم که قرارداد 3 ماهه با فدراسیون داشته باشم و قصد نداشتم بیشتر از این بمانم. من حدود 4 سال مربی سنگاپور بودم و شهریورماه بعد از مسابقات قهرمانی جهان به ایران بازگشتم و قصد ماندن نداشتم، طبق خواسته فدراسیون آمدم تا یک مدت به بچه‌ها کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این 3 ماه دو مسابقه مهم داشتیم که فکر کردم اگر بتوانم به تیم کمک کنم خیلی خوب خواهد شد، ظاهرا توانستم به بانوان کمک کنم.

وی افزود: قصد داشتم پس از این 3 ماه به یکی از کشورهایی که به من پیشنهاد کار داده بودند، بروم. اما این موضوع مصادف شد با رفتن اینانلو و طی صحبت‌هایی که در خصوص موقعیت حساس کسب سهمیه المپیک با من کردند، در نهایت به خاطر بچه‌ها ماندم.

هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر به عنوان مربی هم در دو بخش بانوان و آقایان فعالیت می‌کنم و وظیفه من دو برابر شده است. قطعا این برای من بسیار مشکل خواهد بود به دلیل این که مسابقات سختی هم پیش‌رو داریم. کسب سهمیه المپیک به شکلی که بعضی‌ها انتظار دارند نیست و اگر آماری از کشورهایی که سهمیه گرفتند و نگرفتند بگیریم، می‌بینیم که کسب سهمیه  حتی در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم سخت است.

سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران در پایان گفت: فقط در رشته تفنگ بادی بانوان اکثر کشورهای قدر آسیایی سهمیه‌های خود را گرفتند و برای ما کار راحتی است که ما یکی از سهمیه‌های خود را گرفتیم. در دیگر رشته‌های تفنگ واقعا حتی در قهرمانی آسیا سهمیه گرفتن کار آسانی نیست.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در کردستان

تیراندازی افراد ناشناس به بُرجک پاسگاه مرزی هنگه‌ژال بانه کردستان، منجر به شهادت سرباز وظیفه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه «فرزین دلیان» اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگه‌ژال، صورت گرفته که علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 749944

دیگر خبرها

  • شهادت یک سرباز در پی تیراندازی به برجک نگهبانی
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت یک مرزبان در بانه
  • شهادت یک مرزبان در مرز هنگه‌ژال بانه
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان
  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است