Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز بیش از ۲۰ نمایشگاه نقاشی، عکس، مجسمه، طراحی، مالتی‌مدیا و ... در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت افتتاح می‌شوند که فرصت خوبی برای بهره‌مندی هنردوستان است.به گزارش بلاغ، آخر هفته فرصت خوبی برای گالری‌گردی در پایتخت است و عصر هر جمعه به طور متوسط بیش از ۲۰ نمایشگاه هنری در گالری‌ها و نگارخانه‌های تهران افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نقاشی» معمولاً بیشترین سهم را در این نمایشگاه‌ها به خود اختصاص می‌دهد اما مدیاهای دیگر نظیر حجم، چیدمان و عکس هم در این میان سهم مخصوص به خود را دارند.

در جمعه‌ای که پیش رویمان است، فرصت حضور در افتتاحیه بیش از ۲۰ گالری نمایشگاه مهیاست که در ادامه معرفی می‌شوند.

 

۷ ثمر: نمایشگاه نقاشی‌های شمس‌الله ساعدی تا ۱۲ تیر در گالری ۷ ثمر واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره ۸ برپا است.

 

آتبین: نمایشگاه نقاشی سامان فرهنگی با نام «لحظه قبل از ادراک» تا ۱۸ تیر در گالری آتبین برپاست. این گالری در خیابان ولی‌عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ قرار دارد.

 

آرتیبیشن: نمایشگاه «خط آزاد» با هدف گردآوری مجموعه آثار سه نسل از هنرمندان نقاشی‌خط تا ۱۶ تیر در این گالری به نشانی خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، خیابان کوشا، خیابان ناصری، خیابان قندی (دریا) ، پلاک ۶ برپاست.

 

آیریک: نمایشگاه گروهی «گوهر هنر» تا ۱۲ تیر در این گالری به نشانی بلوار فردوس شرق، نبش وفا آذر، مجتمع آیریک سنتر جنوبی، طبقه ۳، واحد ۱۰۲ برپا می‌شود.

 

اُ: نمایشگاه نقاشی رسول اکبرلو تا ۱۹ تیر در این گالری به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول برپاست.

 

انتظامی: نمایشگاه گروهی طراحی «مداد و ذغال» تا ۱۳ تیر در این گالری به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، روبروی فروشگاه اتکا و شهرکتاب پلاک ۶۰۸ طبقه دوم، واحد ۵ برپاست.

 

 

 

ایده: نمایشگاه نقاشی‌های زهره قاضی حسینی با عنوان «اتاقی آشنا» در این گالری به نشانی میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان هجدهم، پلاک۲۶ برپاست.

 

 

چهار: نمایشگاه خط کرشمه سامان مومنی با نام «شوری‌های شیرین» تا ۱۷ تیرماه در گالری چهار به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، خیابان اشراقى، پلاک ۴، برقرار خواهد بود.

 

خانه هنرمندان ایران: نمایشگاه آثار اعضای جدید انجمن هنرمندان نقاش ایران با عنوان ۹۵/۹۷ در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. در این مجموعه بیش از ۲۰۰ اثر از ۱۰۰ هنرمند به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه تا ۱۸ تیر همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ در خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر، پارک هنرمندان میزبان علاقه‌مندان است.

 

خط سفید: نمایشگاه نقاشی اکبر رفیعی با نام «خانه‌های قدیمی» تا ۱۷ تیر در گالری خط سفید به نشانی خیابان ولی‌عصر، روبروی جام جم، کوچه پروین، پلاک ۲۲ برپاست.

 

خورشید: نمایشگاه انفرادی آثار آبرنگ نسرین نوروزی تا ۹ تیر در گالری خورشید به نشانی بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک ۷٠، طبقه یک، واحد ۱ برپاست.

 

سایه: نمایشگاه مالتی مدیا «ذره خدا» با آثاری از مهریار ارجمندنیا تا ۱۲ تیر در گالری سایه به نشانی کریم‌خان، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره ۲۱ قرار دارد.

 

سرزمین هنر: نمایشگاه گروهی طراحی «در امتداد خط» تا ۱۷ تیر در این گالری به مشانی اوین، ابتدای خیابان کچویی، کوچه صفا، پلاک۴ برپاست.

 

سرو: نمایشگاه عکس‌های سمیه براتی با عنوان «زیستن در حیات زندگی» تا ۱۳ تیرماه در این نگارخانه به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم،  فرهنگ‌سرای سرو برپاست.

 

 

سهراب: نمایشگاه گروهی «حجم تا پیکره‌های خیال‌انگیز» تا ۱۲ تیر در این نگارخانه به نشانی خیابان سمیه، قبل از رامسر، شماره ۱۴۲ برپا می‌شود.

 

 

سیحون: نمایشگاه نقاشی ابوالفضل رفیعی با نام «ساکنان مویه» تا ۱۹ تیر در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱ برپاست.

 

شلمان: نمایشگاه مجسمه‌های ایمان آقایی با نام «رویارویی» تا ۱۲ تیر در گالری شلمان به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ برپاست.

 

شیرین: نمایشگاه آثار فرح اصولی شامل اولین کتاب چاپ دستی او و ۹ اثر سیلک اسکرین با نام «مه و خورشید» تا ۱۹ تیر در گالری شیرین به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳ شماره ۵ برقرار است.

 

صا: سازه‌های «کرسی واره» مهدی اشرفی ورزیده با مشارکت مژده اترک، سحر افتخارزاده، مانی کومار، هانی نجم و ساناز یوسفی تا ۱۲ تیر در این گالری به نشانی پاسداران، بوستان هشتم، پلاک ۱۳۴، طبقه همکف به نمایش در می‌آید.

 

کانسپت استور اردی‌بهشت: نمایشگاه انفرادی آثار علی جهانشاهی با عنوان «مِید این زنجان» تا ۱۸ تیر در این گالری به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه دوم برپاست.

 

گلستان: نمایشگاه نقاشی‌های میترا بستانی تا ۱۲ تیر در گالری گلستان به آدرس دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ برگزار می‌شود.

 

 

ماه: نمایشگاه نقاشی‌های محمود محمودی تا ۲۵ تیر در این نگارخانه به نشانی خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ برپاست.

 

نگر: نمایشگاه نقاشی عطیه رمضان‌پور و راحله یوسفی با نام «موقعیت ناپایدار» تا ۱۲ تیر در این نگارخانه نگربه نشانی قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارام، پلاک ۳۳، زنگ سوم برپاست.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم

 سید محمد سجادی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۳:۱۱ آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۵  آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی از طبقه همکف ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، آتش سوزی در لحظات اولیه مهار شد و یک کودک ۶ساله و یک خانم ۴۷ ساله که در طبقات گرفتار شده بودند از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با بیان اینکه حادثه فوق خسارت جانی در پی نداشت گفت: علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد