Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@22:50:42 GMT

نشست گروه ۲۰ آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۵۶۵۷

نشست گروه ۲۰ آغاز به کار کرد

سران گروه ۲۰ صبح امروز (جمعه) با مشارکت ۳۷ کشور و سازمان بین‌المللی نشست خود را در اوزاکای ژاپن آغاز کردند.

 این نشست در حالی شروع به کار کرد که مناقشات جنجال‌برانگیزی درباره تجارت، تنش‌های ژئو سیاسی و تغییرات آب و هوایی بر آن سایه افکنده است.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن در سخنرانی خود در افتتاحیه این نشست گفت: ما فرصت عظیمی در این اجلاس برای تشویق به توسعه اقتصادی جهان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سازمان تجارت جهانی باید اصلاحاتی را انجام دهد که ما بتوانیم تجارت چند جانبه داشته باشیم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نیز تاکید کرد: برای آینده‌ای تلاش می‌کنیم که تمام ملت‌های جهان از اقتصاد دیجیتالی بهره مند شوند.

قرار است در این اجلاس هشت موضع اصلی در چارچوب اقتصاد جهانی، توانایی‌ زنان، توسعه، تجارت، سرمایه‌گذاری و ابتکار، بهداشت و محیط زیست و نیز پرونده اشتغال بررسی شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این‌نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی درعرصه‌های سازندگی گفت:بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود:امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستا‌ها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این‌نشست با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی و‌گروه‌های جهادی شهرستان خوی گفت:
درحال حاضر ۲۸۲ گروه جهادی فعال در شهرستان خوی در عرصه سازندگی مشغول خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته هستند 
وی افزود: در یکسال گذشته بسیج سازندگی سپاه خوی بیش از ۵۰ طرح عمرانی را با اعتباری بیش از ۲۰۰میلیاردریال اجرا کرده است 
وی آبرسانی به ۳ روستا و مرمت و بازسازی ۴۱ مسجد خسارت دیده در زلزله‌های خوی، اجرا‌ی طرح‌های تامین آب کشاورزی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستایی
وی افزود: بسیج سازندگی سپاه در این‌مدت با اجرای۳۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی و باپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و‌صنعت شغل ایجاد کرده‌است

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • تفاوت ثبت اطلاعات توسط صنف طلافروشان با سایر اصناف در سامانه جامع تجارت
  • برگزاری اجلاس گروه کاری دریای خزر در تهران
  • ایران میزبان نشست گروه کاری مقامات ارشد درباره دریای خزر
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان