Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@04:32:21 GMT

انتخابات کانون مداحان به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۵۷۶۷

انتخابات کانون مداحان به تعویق افتاد

میثم ابراهیمی، مسئول رسیدگی به تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با اشاره به ابقای برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی، گفت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی و با پایان یافتن دوره چهارساله کانون مداحان و شعرای آئینی، این انتخابات می‌بایست بهمن‌ماه سال گذشته، برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت اجرای قانون از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، تغییرات در سطح مدیریت این سازمان را یکی از دلایل به تعویق افتادن این انتخابات دانست.
ابراهیمی با اشاره به ضرورت بازنگری آئین‌نامه اجرایی کانون مداحان و شعرای آئینی، اظهار کرد: مدت زمان فعالیت کانون مداحان و شعرای آئینی تا پایان آذرماه سال جاری تمدید شد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به حضور حداکثری مداحان و شعرای آئینی در این انتخابات، گفت: بالطبع حضور حداکثری مداحان و شعرای آئینی می‌تواند منجر به تغییر و تحول گسترده و عمیق بر نوع کارکرد این کانون باشد.
یادآور می‌شود، کشف استعدادهای خلاق، پویا و جوان، آموزش مهارت‌های مداحی و برگزاری دوره‌های تربیتی ویژه ستایشگران، ایجاد تعامل سازنده در راستای پرهیز از موازی‌کاری در عرصه مداحی از جمله شرح وظایف این کانون است.
علی مشیری‌نیا
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: انتخابات کانون مداحان شعرای آئینی سازمان تبلیغات تعویق ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در شهادت مظلومانه رئیس مکتب جعفری، جمعی از شاعران آئینی با برپایی محفل شعر و خواندن اشعار آئینی در وصف این امام بزرگوار و تقدیم جدیدترین سروده‌های خود در وصف صادق آل محمد(ص) به محضر مولایشان عرض تسلیت و تعزیت کردند.

از عاشقان بی قرار صادق بن باقریم
این محفل ادبی در ابتدا با شعرخوانی علیرضا خاکساری؛ شاعر و مدیحه‌سرای جوان اهل بیت(ع) آغاز شد و  این شاعر آئینی ترجیع‌بندی زیبا و تاثیرگذار را تقدیم حاضران کرد.

در این مراسم همچنین یاسر رحمانی و رضا یعقوبی آل با اشعار و سروده‌های خود در سوگ شهادت امام صادق(ع) عرض ارادت خود را ساحت این امام مظلوم ابراز کردند.

در  شام شهادت ششمین اختر پرفروغ آسمان ولایت و امامت حرم مطهر رضوی یکپارچه عزا و ماتم بود.
 در این شب پر اندوه زائران و مجاوران گرد آستان کبریایی رضوی جمع شده‌اند تا تسلی بخش دل داغدار این امام رئوف و مهربان باشند.

دیگر خبرها

  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد