Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام نتایج نتایج نهایی پذیرش چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات متقاضیان می­توانند با استفاده از کد پیگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، به سامانه­ امریه (قابل مشاهده در سایت اطلاع رسانی وزارت ارتباطات) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مراجعه به سایت اطلاع رسانی و در صورت اعلام "پذیرش نهایی"، ضمن اخذ برگه اعزام به خدمت (به تاریخ اعزام 1/ 98/6)، با قید فوریّت (بشکل حضوری یا با استفاده از پست) برگه فوق­الذّکر را به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قدوسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورودی 7 طبقه دوم- کارشناس امور اداری، سرکار خانم رحمانی پناه- تحویل دهند.

بدیهی است عدم وصول مدرک فوق تا تاریخ 98/4/13 به معنی انصراف از امریه سربازی وزارت ارتباطات تلقّی می­ شود.

بر اساس همین گزارش، بدیهی است افرادی که در پورتال کاربریشان (قابل دسترسی با کد پیگیری) واژه­ " عدم پذیرش" درج شده است، به علّت سیاست های جذب در این مرحله، عدم کسب حدّ نصاب امتیاز لازم جهت پذیرش، عدم تطابق موارد اظهار شده با مستندات دریافتی در روز مصاحبه و نقص مدارک  شامل موارد فوق نمی ­باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی