Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته تهران با حضور تولید کنندگان و دست اندرکاران این حوزه از ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه با معرفی جدیدترین تولیدات و خدمات این صنعت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، یازدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته تهران با حضور تولید کنندگان و دست اندرکاران این حوزه از 18 تا 21 تیر ماه از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در فضایی بالغ بر 35 هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و در آن جدیدترین تولیدات و خدمات صنعتشان به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته با حضور بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه، ایتالیا، چین و آلمان به صورت تفکیک شده و در سالن های مجزا برگزار می شود.

 

این نمایشگاه شامل گروه های پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه ها مانند یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره، نشریات تخصصی و سایر حوزه های مرتبط به عنوان گروه های ثانویه در میان گروه های کالایی اصلی جانمایی شده اند.

معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

 

در نمایشگاه امسال شرکت های دانش بنیان و استارت آپ نیز حضور دارند و کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با موضوع در و پنجره با حضور اساتید و کارشناسان این صنعت برپا می شود.

 

این گزارش می افزاید: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، عمدتاً شرکت های ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند. همچنین در این دوره حداقل 6 هیئت تجاری خارجی از کشورهای عمان، قطر، افغانستان، عراق، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان برای بازدید و مذاکره با شرکت های حاضر در نمایشگاه حضور دارند.

 

یادآور می شود: نمایشگاه بین المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن در سال 1388 تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکت ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است. نمایشگاه بین المللی در و پنجره با توجه به کیفیت و کمیت مطلوب برگزاری به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه ها (UFI) درآمده است که این امر باعث شده تا این نمایشگاه از اعتبار و شهرت بین المللی برخوردار شود و به این واسطه مورد توجه مخاطبان صنعت نمایشگاهی قرار بگیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت روزنامه ها اردبیل روزنامه نمایشگاه های بین المللی تهران نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی با ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌گردد که شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است و ۱۲ کشور جهان در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که از جمله آنها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس هستند.

در این رویداد دانش‌بنیان‌ها و فناور‌ها جایگاه به‌خصوصی خواهند داشت و در این دوره نمایشگاه، رابطه بخش خصوصی و دولتی مستقیم و بدون واسطه خواهد شد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فعال و پرقدرت بانک تجارت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • افزایش حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان‌دهنده شکست پروژه تحریم است
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای