Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه امروز ملت انقلابی ایران قدرت اهریمنی آمریکا را به انزوا کشانده است گفت: ایران امروز در اوج عزت و اقتدار ارزیابی می‌شود. ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در حرم منور رضوی اظهار داشت: براساس آموزه‌های اسلامی دشمنان و کفار مدام در حال مقابله با مسلمین هستند تا از دین خود روی برگردانند مگر اینکه مسلمانان خود را قوی کنند تا دشمن بر آنان تسلط نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعیدی افزود: آمریکا نماد استکبار، شرک، ظلم و تجاوز است و طی 240 سال عمر خود با زور بر دنیا حکومت کرده ‌به طوری که طی این مدت فقط 16 سال را بدون جنگ گذرانده و چین در این مدت که به ساخت اقتصادی پرداخته بود به گفته مقامات آمریکایی از این کشور پیش افتاده است.

وی گفت: برخلاف تصور برخی در داخل کشور، مشکل ما با آمریکا فقط بر سر مسئله هسته‌ای یا موشکی نیست چرا که وقتی موضوع هسته‌ای فروکش کرد آمریکایی‌ها به سراغ مسئله موشکی، مسئله منطقه یا مقابله ما با داعش رفتند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح: ‌اجازه نفوذ هیچ کشوری به خاک ایران را نمی‌دهیم / آمریکایی‌ها پس از سرنگونی پهپاد جاسوسی مستأصل شدندنوعی‌اقدم: سپاه با سرنگونی ‌پهپاد جاسوسی، آمریکا‌ را سردرگم کردسرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا عظمت سپاه ‌را به رخ دنیا کشید

سعیدی به حمله آمریکا به 22کشور طی قرن گذشته اشاره کرد و افزود: طی 60سال گذشته آمریکا در امور داخلی 17کشور دخالت کرده که ایران یکی از آنهاست و کودتای نوژه و حمله به هواپیمای مسافربری و دیگر موارد بخشی از فهرست این اقدامات است.

وی اظهار داشت: برخی معتقدند مشکل ما با ترامپ و جمهوری خواهان است، اما واقعیت اینگونه نیست، فرقی بین این دو حزب در تقابل با ایران وجود ندارد. جمهوری خواهان با شمشیر و دموکرات‌ها با پنبه سر می‌برند و وجود این دو در راس قدرت آمریکا برای ما تفاوتی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز ملت انقلابی ایران قدرت اهریمنی آمریکا را به انزوا کشانده است گفت: ایران امروز در اوج عزت و اقتدار ارزیابی می‌شود، حمله نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران به پرنده بدون سرنشین آمریکا پیامدهایی در سطح منطقه و جهان داشت که از برکات و معجزت الهی است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا افزود: این هواپیمای گران قیمت که سه برابر یک هواپیمای جنگنده اف 35آمریکایی قیمت دارد بیش از 220میلیون دلار می ارزد و قدرت پدافندی ما تاکنون برای دشمنان مشخص نشده بود و سرنگونی این هواپیما نشان داد قدرت پدافندی ما همچون توان موشکی ما بسیار است.

وی همچنین به حادثه ترور ششم تیر و سوء قصد به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر اشاره کرد و اظهار داشت: شاید حکمتی بود که واقعه ششم تیر روی دهد تا امروز از برکت وجود معظم له بهره‌مند باشیم.

وی به سایر حوادث تروریستی از جمله حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و سایر ترورهای تیر ماه سال 1360 اشاره کرد و گفت: حوادث تروریستی داخلی توسط منافقان و حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری توسط ارباب آنها انجام شد لذا این هفته از ششم تا 12 تیر ماه را به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده‌اند.

سعیدی با اشاره به سالگرد بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یارانش افزود: فلسفه اختلاف شهید بهشتی و بنی صدر باید روشن شود، اختلاف این دو چهره شخصی نبود، این دو در راس دو جریان و جبهه بودند لذا باید یک مرزبندی داخلی و خارجی داشته باشیم که اولی باید با برخی جریانات داخلی و دیگری با آمریکا باشد.

وی اظهار داشت: تقابل میان بهشتی و بنی صدر اعتقادی و عقیدتی بود، بنی صدر اقتصاد آزاد اما شهید بهشتی آزادی اقتصادی را دنبال می کرد و این اختلافات در مسایل فرهنگی و سیاست خارجی نیز وجود داشت و سرانجام بر‌اساس همین اختلافات شهید بهشتی و 72تن از یارانش به شهادت رسیدند و نظام و ملت را با یک داغ بسیار سنگین روبه‌رو کردند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود با موشک مناسب که به نام آن اشاره نشده، هدف قرار گرفته است.
در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است که یک کشتی نفتی انگلیسی به نام (ANDROMEDA STAR) در دریای سرخ نیز با موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این سری از عملیات برای یاری ملت مظلوم فلسطین و نیز حمله آمریکا و انگلیس به کشورمان صورت گرفته است.
در پایان این بیانیه نیز تأکید شده که عملیات نظامی ارتش یمن تا شکسته شدن محاصره غزه و توقف حملات به آن ادامه خواهد یافت.
ساعاتی پیش بود که یک مقام آمریکایی به شبکه «سی بی اس» این کشور، سرنگونی پهپاد ارتش ایالات متحده در سواحل یمن را تأیید کرد.
این مقام آمریکایی البته اشاره‌ای به علت سرنگونی نکرد و نگفت به خاطر نقص فنی بوده یا هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته است.
این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.
ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند