Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد روحانی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) از دوم خردادماه با حضور در شهرستان گنبد استان گلستان، کار بازسازی منازل سیل‌زده این مناطق را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ واحد از منازل سیل‌زده، سهمیه سپاه امام رضا (ع) برای بازسازی آن‌ها است که از این میان ۲۱۰ واحد تعمیری هستند و ما کار بازسازی ۵۰ واحد را از دوم خرداد امسال شروع کرده و تاکنون ۲۰ واحد را به‌طور کامل تحویل صاحبان آن‌ها داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع)  با اشاره به همکاری بنیاد مسکن خراسان رضوی به‌عنوان معین استان گلستان گفت: طراحی سامانه عمران اجتماعی توسط بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده و ثبت واحد‌های آسیب‌دیده ناشی از سیل، کمک‌کننده است و همچنین مردم و خیرین با ورود به این سایت کمک‌های مالی خود را برای بازسازی و تعمیر با توجه به‌کد اختصاصی هر خانه واریز کرده تا در مرمت منازل سیل‌زده از آن استفاده شود.

روحانی در توضیح چگونگی تامین منابع مالی برای بازسازی منازل سیل‌زده افزود: بسیج سازندگی از مبالغ اهدایی مردم برای خدمت‌رسانی در مناطق سیل‌زده استفاده می‌کند و کمک‌های باقی‌مانده از قبل که برای امدادرسانی، بازگشایی راه و تخلیه خانه‌ها استفاده می‌شد را به‌همراه مبالغ جاری که مردم از طریق سامانه عمران اجتماعی پرداخت می‌کنند به‌بازسازی منازل سیل‌زه اختصاص می‌دهد.   وی سیل اخیر در شهرستان‌های خراسان رضوی را یادآور شد و تصریح کرد: ما در شهرستان‌های بردسکن، کلات، درگز، قوچان، سبزوار، نیشابور، داورزن، جوین، خلیل‌آباد، کاشمر و گناباد به‌عنوان معین مستقر هستیم و محرومین بهزیستی و کمیته امداد نقطه هدف گروه‌های جهادی ما برای خدمت‌رسانی هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در رابطه با اجرای طرح «هر مسجد، یک خانه» گفت: با توجه به پتانسیل مساجد استان گلستان و نیرو‌های بسیج و جهادی آن‌ها، طی همایشی با حضور بسیج سپاه امام رضا (ع) و مساجد استان گلستان، مسجد معین یک خانه شده و نمازگزاران استان چه از طریق ارسال کمک‌های نقدی به‌سامانه عمران اجتماعی و چه اعزام گروه‌های جهادی خود به بازسازی منازل سیل‌زده کمک می‌کنند.

روحانی افزود: برخی منازل به‌اعتبار مالی برای بازسازی نیاز ندارند و حضور گروه‌های جهادی برای تعمیر آن‌ها کفایت می‌کند.

وی تصریح کرد: اختصاص وام مصالح ساختمانی، ۴۰ میلیون تومان وام احداث و ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض از طرف بنیاد مسکن و نیز ۱۰ میلیون تومان اعتبار جمع‌آوری شده از مساجد، کمیته امداد و بهزیستی، بازسازی واحد‌های ۶۵ متری را تامین می‌کند.   منبع: فارس   انتهای پیام/ج.ر   برخی منازل به‌اعتبار مالی برای بازسازی نیاز ندارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان