Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Watch Dogs Legion یکی از مورد انتظارترین عناوینی بود که گیمر‌ها منتظر معرفی رسمی آن در مراسم E3 و از سوی شرکت یوبیسافت بودند. شرکت یوبیسافت در کنفرانس خود همه گیمر‌ها را شگفت‌زده کرد و با نمایش گیم پلی جذاب بازی Watch Dogs Legion توانست نظر بسیاری از گیمر‌ها را جلب خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از معرفی رسمی این عنوان، خبر‌هایی مبنی بر وسعت نقشه بازی و یا زمان گیم پلی این عنوان منتشر شد که باعث ایجاد بحث بین کاربران شد. اما به تازگی اخبار جدیدی مبنی بر صداپیشگی و NPC‌های موجود در بازی توسط توسعه دهندگان این عنوان در فضای مجازی پخش شده است که خبر از وجود ۹ میلیون NPC در بازی می‌دهند.

گیمر در عنوان Watch Dogs Legion توانایی کنترل NPC‌های زنده موجود در نقشه بازی خواهد داشت. روند داستان بازی به این صورت است که گیمر برای مبارزه با اتفاقاتی که دولتمردان در بازی ایجاد می‌کنند باید گروهی را برای خود تشکیل دهد که برای تشکیل این گروه حق انتخاب خواهد داشت و باید از میان NPC‌های بسیار زیادی که در بازی هستند، این افراد را انتخاب کند.

نظر سازنده بازی

توسعه دهنده عنوان Watch Dogs Legion درباره این موضوع اعلام کرده است: در این عنوان تعداد نامحدودی NPC وجود خواهد داشت و اگر بخواهیم برای تعداد NPC‌ها عددی اعلام شود، می‌توان گفت ۹ میلیون NPC در بازی وجود خواهد داشت. هر کدام از این افراد دارای علایق و توانایی‌های خاصی هستند که گیمر با بازکردن پروفایل آن‌ها از جزییات شخصیتی این افراد آگاه خواهد شد. همچنین گیمر با انتخاب هر کدام از این شخصیت‌ها درک خواهد کرد که صداگذاری شخصیت انتخاب شده، مخصوص به خود آن شخصیت است و یوبیسافت سعی کرده است هر شخصیت را به طور کامل صداگذاری کرده و از استفاده از صدا‌های تکراری تا حد زیادی خودداری کند.

بیشتر بخوانید: میانجی‌گری سازنده بازی Mortal Kombat

قطعا شرکت یوبیسافت برای صداگذاری تمام شخصیت‌ها از افراد زیادی استفاده نکرده است و تنها با تغییر کمی در صدای یک نفر سعی کرده است از آن در چند شخصیت استفاده کند. با این حال بهتر است برای روشن شدن کامل این موضوع تا زمان عرضه رسمی بازی در مارس ۲۰۲۰ صبر کرد. این عنوان قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

وجود ۹ میلیون شخصیت در بازی Watch Dogs Legion

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌ عظیم اسدزاده ظهر پنجشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان نمین با اشاره به اهمیت علم و آگاهی و تاثیر آن در رشد و تعالی شخصیت انسان‌ها اظهار کرد: شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید مطهری دارای تفکر عظیم علمی و دینی برای جهان اسلام بودند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال نابودی مغزهای متفکر نظام جمهوری اسلامی هستند و با هدف ترور شخصیت‌های علمی و معنوی، سعی در ریشه‌کردن هادیان و مروجان دین اسلام دارند و تنها هدفشان تسلط حاکمان کفر بر جوامع مسلمین است.

امام جمعه شهرستان نمین ترویج و نشر آثار ارزشمند شهید مطهری را فریضه‌ای مهم قلمداد کرد و افزود: هر کدام از این آثار علمی، حکمتی مطهر برای تصفیه و پالایش مغزهای ناپخته افرادی است که با افکار نادرست در پوشش اصطلاح روشنفکرانه بذرهای سمی در روح و جان انسانها می‌کارند.

اسدزاده عظمت جهان هستی را در تعلیم و تذکیه نفوس انسان‌ها دانست و تصریح کرد: بنای خلقت، برای علم و راهنمایی بشر است که خدای متعال با تعلیم اسماء و علوم الهی به اولین خلقت انسانی، بنیان جهان هستی را بر پایه علم و منطق پایه‌ریزی کرد و انبیای الهی را در جایگاه معلمان برای هدایت جامعه فرستاد.

وی به معرفی علمای بزرگ جهان اسلام به عنوان الگوهای رستگاری پرداخت و گفت: جاودانگی و موفقیت در عرصه تعلیم و تربیت متکی به دو عنصر قوی جدیت و پشتکار است که علمای بزرگ از فرصت‌های کوتاه برای اندوختن ذره‌ای علم و دانش با هدف گره‌گشایی مسائل دینی و علمی دریغ نکردند.

کد خبر 6095134

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است
  • دلیل واقعی پاسخ منفی رانگنیک به بایرن چه بود
  • دشمنان در صدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند
  • دشمنان درصدد نابودی مغزهای متفکر جهان اسلام هستند