Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:30:11 GMT

ایران در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۸۱۱۹

ایران در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان زیراهی صبح جمعه در آئین یادواره شهدای پایگاه صاحب الزمان شهر بردخون اظهار داشت: بردخون مهد شهیدان، رزمندگان، علما و سرداران بزرگی همچون شهید یوسف بردستانی، خالوحسین و مفتون بردخونی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: امروز به برکت ایثار و فداکاری شهیدان و رزمندگان، ایران اسلامی بر قلل افتخار ایستاده است و این مراسمات توفیقی برای همه مردم است که باید قدردان آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: زنده داشتن یاد شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت، جامعه را بیمه می کند و انفاس قدسی را در قالب جان‌ها می‌دمد زیرا ایران اسلامی مدیون شهیدانی است که در مقابل دشمن سینه سپر کردند و در دوره‌ای که همه دنیا و استکبار از دشمن حمایت می کردند با ایثار شهیدان به پیروزی رسیدیم.

زیراهی با بیان اینکه ارزش خانواده شهدا کمتر از آن فداکاری‌ها نیست، گفت: عزت اسلام و مسلمین ثمره خون شهیدان است و ما امروز به برکت خون شهیدان مانند کوه در مقابل استکبار ایستاده‌ایم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تأکید بر ولایت‌پذیری همگان، ادامه داد: یکی از الطاف خدا به این کشور ولایت فقیه است که باید ولایت‌پذیر باشیم و ارتباط خود را با ولایت حفظ کنیم.

وی ابراز داشت: نماینده بزرگ‌ترین قدرت دنیا در مقابل رهبری معظم حرفی برای گفتن نداشت، در صورتی که کشورهای دنیا بدون اجازه آمریکا قادر به کاری نیستند اما ایران اسلامی در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی کند.

زیراهی یادآور شد: زورگویان برای حفظ منافع خود، منافع دیگران را زیر پا می‌گذارند اما ما آموخته ایم که باید قوی باشیم، در غیر این صورت استکبار دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را مصادره می کند.

وی افزود: امروز مقتدر و قوی هستیم و بنای جنگ با هیچ کشوری را نداریم اما آماده‌ایم دشمنان را سرجای خود بنشانیم و این آمادگی دشمن را نگران و هراسان کرده است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: اولین رزمندگان که مقابل آمریکا ایستادند از استان بوشهر بودند و با سلاح‌های ساده به مقابله با استکبار رفتند و آنان را فراری دادند، امروز نیز دشمن به دنبال قدرت موشکی و یگان دریایی است و بیشترین توجه را به مناطق دریایی دارد زیرا نوک پیکان هستند.

چانشین سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر نیز گفت: هدف از برگزاری این یادواره‌ها درس آموزی از کلاس درس شهیدان است زیرا شهدا دانشجوی دانشگاه امام حسین (ع) بودند و با ایثار و فداکاری در این عرصه گام نهادند.

سید علی حسینی‌نیا افزود: شهیدان به همه بازماندگان پیام می دهند که میدان کارزار و طراحی و استراتژی دشمن تغییر کرده، زیرا امروز با تغییر باورها و اعتقادات و ارزش‌ها روبرو هستیم و بی هویتی فرهنگی و فضای مجازی در جامعه رایج شده که افراد زیادی فدا می شوند.

در ادامه نیز غلامرضا الوندی مداح اهلبیت عصمت و طهارت (ع) در رثای حضرت امام جعفر صادق (ع) و شهیدان مرثیه سرایی کرد و حاضران بر سینه زدند.

این مراسم همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، سالروز تدفین شهدای گمنام در بردخون و یادواره شهدای پایگاه صاحب الزمان (عج) به همت حوزه مقاومت کربلا و با همکاری ادارات و نهادهای بخش با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستان و بخش در بوستان شهدای گمنام بردخون برگزار شد.

کد خبر 4652948

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات پلی اوت سوپرلیگ روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی‌اش با نتیجه سه بر یک مقابل ساموتلر شکست خورد، اما خطر سقوط متوجه این تیم علی رغم این شکست نخواهد بود.

در این دیدار ساموتلر ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر  20، 25 بر 23 و 15 بر 11 پیروز شد و اورال اوفا نیز ست های دوم و سوم را با نتایج 29 بر 27 و 25 بر 19 برد.

در این بازی میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی اورال اوفا برای تیمش پانزده امتیاز کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. اورال اوفا دو بازی دیگر تا انتهای این فصل دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید نمی کند.

میلاد عبادی پور پس از یک فصل حضور در اورال اوفا از این تیم جدا و راهی چستخووا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد