Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:46:21 GMT

مشکل خارج شدن آب از بستر رودخانه شیروان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۸۱۴۹

مشکل خارج شدن آب از بستر رودخانه شیروان برطرف شد

علیرضا امیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رهاسازی آب سد بارزو و بالا آمدن آب رودخانه در ۱.۵ ماه گذشته، در مقاطعی سبب زیر آب رفتن محور ارتباطی این روستای بخش

مرکزی می‌شد، که با پیگیری‌های بخشدار و با اعزام تیم کامل ماشین آلات راهداری، با ایجاد خاکریز رفع شد.

حمید جوان، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان نیز گفت: با اعزام تیم راهداری، در یک کیلومتر قبل و پس از پل محور، عملیات شن ریزی و خاک ریزی صورت گرفت، دیواره رودخانه بالا آورده شد و دهانه پل برای خروج آب رودخانه باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور منابع آب شیروان گفت: در ابتدا باتوجه به سیلابی بودن و حجم بالای آب رودخانه مشکلاتی وجود داشت ولی هم اکنون حجم آب رودخانه کاهش یافته است.

بهزاد بهلولی اظهار داشت: هم اینک آب مورد نیاز کشاورزان و باغ‌ها از این آب تامین می‌شود که در گذشته ۱۵۰۰ لیتر بر ثانیه بوده و اکنون به ۱۲۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

وی گفت: در مسیر بند انحرافی قلجق، باید دیوار ساحلی و یا پل احداث شود که این اقدامات انجام نشده است.

روستای قلجق از توابع بخش مرکزی شیروان در ۲۰ کیلومتری شمال شیروان واقع شده است.

۷۱۸۶/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بخشداری راهسازی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان

مصطفی سیامکی افزود: بذرپاشی مشارکتی مراتع روستای شناقی سفلی در سطح ۱۳۰ هکتار و مراتع باداملی در سطح ۱۰۰ هکتار انجام شد.
وی گفت: همچنین طرح‌های مرتع‌داری روستا‌های گره زو، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان و کلاته مهین در سطح ۹ هزار هکتار بذر پاشی شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیروان ادامه داد: احیای ۱۳ هزار و ۷۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان در روستا‌های حلواچشمه، گوگلی، قلهک علیا و سفلی، بیگان، کوسه و کلاته مهین در دستور کار قرار دارد.
گستره شهرستان شیروان ۴۰۰ هزار هکتار است که ۲۹۰ هزار هکتار آن به صورت منابع طبیعی تجدید شونده و ۱۱۰ هزار هکتار جزو اراضی مستثنیات قانونی شخصی شامل زمین‌های زراعی، باغ ها، جاده‌ها و محوطه‌های روستا و شهر‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • احیای ۲۳۰ هکتار از مراتع شیروان
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود