Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌حسین مهدوی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور مردم و مسؤولان در مصلای این شهر برگزار شد، به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: دولتمردان آمریکا حق صحبت درباره حقوق بشر را ندارند؛ چراکه صحبت از حقوق بشر از زبان آنان مضحک و خنده‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدوی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا با وجود آگاهی از اینکه هواپیمای ایران مسافربری بوده، به آن حمله کرد، یادآور شد: جنگ‌افروزی آمریکا در نقاط مختلف دنیا ازجمله یمن همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به ایستادگی قاطع و همیشگی جمهوری اسلامی برابر زورگویی‌های آمریکا بیان کرد: ایران بارها به اثبات رسانده که برابر شیطنت‌ها، زورگویی‌ها و توطئه‌های دشمن تسلیم نمی‌شود.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: هرگاه از مذاکره صحبت شد، ایران قاطعانه دست رد به سینه دشمن زده است.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: مردم با پیروی از رهبری و کسب تجارب متعدد از تبعات اعتماد به آمریکا آگاهی دارند؛ آمریکا قابل اعتماد نیست و مذاکره با آنان جز ضرر پیامد دیگری ندارد.

ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود قاطع است

امام جمعه موقت سمنان به حفاظت رزمندگان اسلام از حریم دفاعی ایران با نشانه گرفتن پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: در حالی که دشمن با صرف هزینه هنگفت قصد تجاوز به حریم هوایی از طریق این پهپاد را داشت، ناکام ماند.

وی تصریح کرد: پاسداران کشورمان از حریم هوایی ایران دفاع کرده و هنگام ورود این پهپاد به حریم فضایی ایران، همه افسانه‌ای بودن آن را با یک موشک از بین برده و آن را به آهن‌پاره تبدیل کردند.

مهدوی‌نژاد افزود: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود قاطع است و برای قطع دست متجاوزان تردید ندارد و هر کس بخواهد امنیت و تمامیت ایران را بشکند، با یک جواب قاطع مواجه خواهد شد.

کثرت پرونده‌ها در دادگاه‌ها

امام جمعه موقت سمنان ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضاییه موجب جلب اعتماد مردم به نظام اسلامی می‌شود و از این‌رو، دستگاه قضا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: متأسفانه امروز شاهد کثرت پرونده‌ها در دادگاه‌ها هستیم و باید با برنامه‌ریزی برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام کرد و جلوی مفاسد را گرفت و جامعه‌ای در شأن نظام جمهوری اسلامی شکل گیرد.

لزوم توجه به آسیب‌های فضای مجازی

امام جمعه موقت سمنان به آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این شبکه‌ها، باورها و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته و سست کرده است و باید به آن بیش از گذشته توجه شود.

وی تصریح کرد: بی‌توجهی به فضای مجازی، یقین قلبی جوانان را از بین می‌برد و جوانان امروز در بخش‌های مهمی از زندگی خود با شک و تردید زندگی می‌کنند.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: سلامت معنوی در سبک زندگی اسلامی جاری است و یاد خدا همواره موجب شادی دل می‌شود.

وی موعظه و نصیحت، مطالعه و بهره‌مندی از اساتید را از راهکارهای دستیابی به زندگی سالم نام برد و گفت: تکیه بر این اصول، سعادت روحی دنیا و آخرت را رقم خواهد زد و انسان سعادتمند خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است

 علی فکری امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • مسدودی چند رشته قنات در تفت از پیامد‌های بارش‌های بهاری
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟