Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم در مصلای قدس این شهر، تاکید کرد: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی، نشان از عظم و اراده، شجاعت، خواستن و توانستن جمهوری اسلامی و پیروزی اراده ولی فقیه بر اراده شیطانی آمریکای جنایت کار است.

وی ادامه داد: این سرنگونی نشان از آمادگی نیروهای مسلح و توان هوافضای سپاه است و ما نمازگزاران حمایت خود را از این اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه قم تاکید کرد: ملت ایران راه خود را بر اساس هدایت های رهبر معظم انقلاب بر مبنای حکمت، شجاعت و درایت طی کرده و به فضل الهی از این تحریم ها نیز عبور می کنیم و آمریکا نیز هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با اشاره به سالروز حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران گفت: جمهوری اسلامی امروز به آن چنان قدرتی دست یافته که پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را با سامانه بومی سوم خرداد خود با اقتدار سرنگون کرد و هواپیمای جاسوسی دیگر آمریکا با ۳۸ سرنشین که در نزدیکی این پهپاد بود را سرنگون نکرد که این حقوق بشر ایرانی را به جهان نشان داد حتی این موضوع موجب تقدیر ترامپ نگون بخت نیز شد.

یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه (۳۰ خرداد ۹۸) با نقض حریم سرزمینی و بدون توجه به هشدارهای قرارگاه پدافند هوایی و زیر پا گذاشتن قوانین هوانوردی وارد آسمان ایران شد که توسط هوافضای سپاه پاسداران رهگیری، اعلام اخطار و پس از بی توجهی منهدم و سرنگون شد.

وی در ادامه، واقعه ششم و هفتم تیر را وقایعی عظیم برای انقلاب دانست و ادامه داد: ششم تیرماه سالروز ترور امام خامنه ای در سال ۱۳۶۰ است که خداوند برای ترویج اسلام و حفظ انقلاب و با دعای مردم و امام امت، ایشان را از این ترور نجات داد.

سعیدی با اشاره به تحریم رهبر معظم انقلاب توسط آمریکا تصریح کرد: یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور تروریست و احمق آمریکا در اعمال تحریم علیه مقام عالی مرجعیت و رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای، نمونه ای از شرارت ها و حماقت آنهاست.

وی با بیان اینکه توطئه و مکر دشمنان به فضل الهی به خود آنها برمی گردد ادامه داد: امروز به کوری چشم ترامپ و استکبار جهانی، مرجع و رهبر عالیقدر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبری معنوی میلیون ها انسان در جهان را به عهده دارد.

وی گفت: ترامپ با این عمل احمقانه خود ثابت کرد که امروز مستحق آن است که مردم ایران اسلامی فریاد «مرگ بر ترامپ» سر دهند و دولتی که وی رئیس جمهور آن است لیاقت شعار «مرگ بر آمریکا» را دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، گفت: دهه کرامت دهه ایمان وتقوا و خدمت کریمانه در آستان های معصومیه، رضوی و شاهچراغ است.

سعیدی با بیان اینکه مردم قم در این دهه باید مناسب با شان و جایگاه والای حضرت معصومه (س) و شهر عش آل محمد (ص) رفتار کنند، گفت: حجاب و عفاف و رعایت حرمت حریم حضرت معصومه (ص) مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب و مراجع تقلید است که باید همه به رعایت حجاب و عفاف در قم توجه کنند.

وی اضافه کرد: فرهنگ سازی وسیع برای ترویج عفاف و حجاب دختران دانش آموز و دانشجو از طریق ابزارهای فرهنگی و همچنین فعالیت و ورود جوانان و حوزویان با میدان داری نهادهای متولی مانند حوزه های علمیه در خصوص تقویت باورها و ارزش های اسلامی با محوریت مساجد با برنامه های آموز شی و اردویی، دو پیشنهادی است که می تاوند منجربه تقویت حجاب در جامعه شود.

وی گفت: بی تفاوتی و گریز از مسئولیت و صرفاً نگاه امنیتی و قضایی داشتن به موضوع حجاب بدون فکر و برنامه ریزی و میدان داری فرهنگی کاری از پیش نخواهد برد.

حکمت و سیره انقلابی آیت الله بهشتی الگوی مسئولان نظام باشد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی گفت: شهید بهشتی عمار زمانه ما بود که در هفتم تیرماه ۱۳۶۰ به دست منافقان کوردل نفوذی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه حکمت، درایت، سیره سیاسی و انقلابی آیت الله بهشتی باید الگوی مسئولان نظام در مقابل جریان های خارجی باشد افزود: مدیریت باصلابت، معماری نوین قوه قضاییه، کادرسازی برای انقلاب و دستگاه قضایی معاصر، تربیت قضات متعهد و طراحی تشکیلات نوین سیاسی برای جوانان حزب اللهی کشور در برابر جریان های انحرافی از جمله اقدام های مهم این شهید بزرگوار است.

سعیدی گفت: شهید بهشتی یک امت برای این ملت بود که مظلوم زیست و مظلوم شهید شهید شد و با خون خود، این انقلاب را تضمین کرد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای سند تحول قوه قضاییه گفت: انتظار این است که قوه قضاییه؛ مردم گرایی، مبارزه با فساد و تحقق عدالت را به عنوان رویکرد خود در این دوره جدید بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.

وی همچنین با بیان اینکه مبادا مسئولان فریب لبخند ها و دستکش های مخملی دشمنان را بخورند گفت: در زیر دستکش مخملی دشمن، دست های چدنی برای ضربه به کشور وجود دارد و نباید فریب این لبخندهای دشمن را خورد.

وی با بیان اینکه دولت مردان آمریکایی با فریب کاری همواره تلاش دارند تا به شکل های مختلف در مسیر مذاکرات انحراف ایجاد کنند اظهار داشت: آمریکایی ها به هیچ وجه قائل به از بین بردن چارچوب های تحریمی خود علیه ملت ایران نبوده و نیستند به همین دلیل باید برای بهبود معیشیت مردم؛ رونق تولید، حمایت از تولیدات ملی و اقتصاد مقاومتی را در کشور مورد توجه قرار داد و با هرگونه قاچاق و واردات بی ضابطه مقابله و با مسئولان متخلف برخورد شود.

۷۴۰۴/‏‬ ۱۱۷۵ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم نماز جمعه قوه قضائیه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت