Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، راضیه شیرمحمدی دارنده مدال برنز پارالمپیک 2012 لندن و مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی در رشته تیراندازی با کمان، روز سه‌شنبه بر اثر سکته دار فانی را وداع گفت.

پس از این اتفاق تلخ برای ورزشکار 42 ساله کشورمان، کمیته بین‌المللی پارالمپیک با خانواده آن مرحومه و کمیته پارالمپیک ایران ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت IPC در این مطلب اشاره کرده که شیرمحمدی در کنار زهرا نعمتی و زهرا جوانمرد موفق به کسب مدال برنز ریکرو تیمی بانوان در پارالمپیک 2012 لندن شده است. همچنین عنوان شده که شیرمحمدی که نماینده ایران در پارالمپیک 2016 ریو نیز بود، چندی قبل توانست سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کند.

کمیته بین‌المللی پارالمپیک گفته است که شیرمحمدی مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی 2010 گوانگژو، مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2017 در پکن و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان 2011 تورینو را در کارنامه افتخاراتش داشت.

انتهای پیام/

20 / 20 راضیه شیرمحمدی دارنده مدال برنز پارالمپیک 2012 لندن دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی تیراندازی با کمان کمیته بین‌المللی پارالمپیک درگذشت راضیه شیر محمدی ابراز همدردی کمیته بین‌المللی پارا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: راضیه شیرمحمدی تیراندازی با کمان کمیته بین المللی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت

قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه) درگذشت.

امیر ملکی پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و‌بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

فدراسیون جودو، ضایعه درگذشت مرحوم ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید