Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان سرنگونی پهباد آمریکایی را نشان از صلابت نیروهای مسلح کشورمان خواند و گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید در راستای افشای چهره ضد حقوق بشری آمریکا تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «آیت‌الله علی خاتمی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تسلیت سالروز شهادت امام ششم شیعیان جهان اظهار کرد: امام جعفر صادق (علیه اسلام) به عنوان رئیس مذهب شیعه مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب جمعه زنجان علت این مهم را احادیث امام محمد باقر(علیه السلام) و امام صادق(علیه السلام) خواند و گفت: امام محمد باقر (علیه السلام) دانشگاه علمی و تربیت شاگردان را برای احیای دین اسلام راه‌اندازی کرد و امام جعفر صادق(علیه السلام) آن را گسترش داد.

 

نماینده ولی فقیه در استان از خلوت شدن نمازهای جماعت در مساجد انتقاد کرد و با بیان اینکه در دین اسلام برنماز اول وقت تاکید شده است، ادامه داد: این دغدغه ای است که بارها در محافل و مجالس مورد تذکر قرار گرفته است.

 

آیت الله خاتمی به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و با یادآوری اینکه شهید بهشتی معمار اولیه قوه قضائیه بود، خاطرنشان کرد: شهید بهشتی از شخصیت‌های تاثیر‌گذار نظام و انقلاب بود.

 

وی با تاکید براینکه اعمال و افکار شهید بهشتی در راستای دین و رضای خداوند بود، گفت: به فرموده امام راحل بهشتی یک ملت و امت بود.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری قوه قضائیه در دوره‌های مختلف در راستای گسترش عدل و پیشگیری از جرم و نظارت بر اجرای قانون و مبارزه با فساد تلاش کرده است، گفت: در دوره جدید با حضور آقای رئیسی هم در این راستا گام برمی‌دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان به سالروز شهادت آیت الله شهید صدوقی در 11 تیرماه اشاره کرد و گفت: همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند باید در راستای افشای چهره ضد حقوق بشری آمریکا تلاش کند.

 

آیت‌الله خاتمی به شهادت رساندن مسافران هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکا را یکی از اقدامات ضدبشری آمریکا خواند و اظهار کرد: ترامپ از سویی به گفتگو با ایران با اعزام نخست وزیر ژاپن اقدام می کند و از سویی هم پتروشیمی کشور را تحریم می کند که نشان از عدم صداقت آمریکا دارد.

 

خطیب جمعه زنجان به سرنگونی پهباد آمریکایی توسط نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: با این اقدام اقتدار ایران اسلامی به رخ دشمنان کشیده شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه مسجد غنی سازی اوقات فراغت روزنامه ها قوه قضائیه استان بوشهر خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750601

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر