Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، با اشاره به برخی از ویژگی‌های پهپاد سرنگون شده و گران قیمت آمریکایی، اظهار داشت: آمریکا در روزهای گذشته با فرستادن ناوهای خود به منطقه در تلاش بود مردم ایران را بترساند، اما فکرش را هم نمی‌کرد سامانه راداری و پدافندی ایران از فاصله ۱۰۰ کیلومتری و تنها با اصابت یک موشک پهپاد فوق پیشرفته آنها را سرنگون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه موشکی سوم خرداد به طور کامل بومی بوده و ارتفاعی بیش از سامانه اس ۳۰۰ روسیه دارد.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه آمریکا در این ماجرا ابتدا سکوت، بعد اعتراف و سپس فرافکنی کرد، یادآور شد: علاوه بر شکست مفتضحانه آمریکا و ضربه به غرور این کشور درباره تسلیحاتش، ایران نشان داد به همت جوانان خود در دوران تحریم در جنگ الکترونیک به اقتدار رسیده است.

امینی با تأکید بر اینکه ایران مظلوم و در عین حال مقتدر است، اضافه کرد: ایران در برخورد نظامی با آمریکا تعارفی ندارد، چه برسد به کشورهایی که هیچ هویتی از خود ندارند.

وی، به موضوع نشست بحرین با عنوان معامله قرن نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: اسرائیل و غربی‌ها می‌خواستند به بهانه مسائل اقتصادی در گام نخست ۵۰ میلیارد دلار از کشورهای عرب بگیرند تا فلسطین جدید را بسازند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه این موضوع در ظاهر کمک به فلسطینیان ولی در باطن وطن فروشی و عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل بود، ابراز کرد: معامله قرن و اصرار بر مذاکره با ایران به انتخابات آتی آمریکا مرتبط است و ترامپ می‌خواهد به ۲ برگ برنده برای انتخابات دست پیدا کند.

امینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره افول آمریکا اشاره کرد و گفت: به تعبیر یکی از روزنامه‌های خارجی آمریکا اکنون بین سه ابرقدرت ایران، روسیه و چین دست و پا می‌زند.

وی همچنین در بخش دیگر صحبت‌های خود با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه، نسبت به مبارزه سختگیرانه با فساد ابراز امیدواری کرد و افزود: این موضوع باید با همکاری همه دستگاه‌ها حل شود، چرا که بخشی از جرم‌ها را می‌توان با انجام اقدامات پیشگیرانه ریشه کن کرد.

۷۳۵۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند

تصاویر منتشر شده توسط حوثی‌ها از سرنگونی یک پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا خبر میدهد./ یورونیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟