Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح پیشنهادی تیم‌های معترض به لاستیک‌های پیرلی در فصل 2019 مسابقات فرمول یک به حد نصاب لازم نرسید. چند تیم از جمله فراری و ردبول معتقدند مرسدس بنز از لاستیک‌های جدید پیرلی در مسابقات امسال مزیتی ناعادلانه به دست آورده است.

طرفداری - برخی از تیم‌های فرمول یک در فصل جدید مسابقات به طور جدی با لاستیک‌های پیرلی دچار مشکل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌هایی مثل فراری، ردبول و هاس قادر نیستند این لاسیتک‌ها را در بازه دمایی عملیاتی قرار دهند.

به گزارش وبسایت Motorsport، صبح امروز و در حاشیه گرندپری اتریش، طی یک جلسه رای‌گیری برای بازگرداندن لاستیک‌های فصل 2018، ده تیم حاضر در مسابقات فرمول یک، آرای نهایی خود را به صورت مساوی اعلام کردند بنابراین هیچگونه تغییر فوری در این زمینه ایجاد نخواهد شد. بر اساس قوانین فرمول یک، برای اعمال شدن تغییر در ترکیب لاستیک‌ها لازم است هفت تیم موافقت خود را اعلام نمایند که در جلسه امروز این طرح به حد نصاب نرسید. با وجود آنکه احتمال استفاده مجدد از لاستیک‌های فصل قبل بسیار ضعیف است، فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از صحبت‌های مطرح شده در جلسه امروز به منظور بررسی بیشتر مسئله لاستیک‌ها استفاده خواهد کرد.

جلسه صبح امروز اولین مذاکره رسمی پیرامون استفاده از لاستیک‌های ضخیم فصل قبل در مسابقات امسال بود که با فشار تیم ردبول برگزار شد. مدیران تمام تیم‌ها در این جلسه حضور داشتند. هلموت مارکو، مشاور تیم ردبول و راس براون به نمایندگی از تشکیلات فرمول یک در کنار نیکولاس تومبازیس، مسئول فنی فیا و نماینده کمپانی پیرلی، ماریو ایسولا نیز در این ملاقات شرکت کردند. از بین رانندگان نیز رومن گروژان، سباستین فتل، لوییس همیلتون و چارلز لکلرک در میان حاضران دیده می‌شدند. در این جلسه تمام شرکت کنندگان نظر خود را اعلام کردند. پیرلی بر مسائل ایمنی تاکید داشت، شرکت ایتالیایی اعلام کرد نازکتر بودن لاستیک‌های امسال به دلیل جلوگیری از بروز تاول و خوردگی در سطح لاستیک ایجاد شده است. ایسولا در ادامه گفت تغییر ضخامت لاستیک‌ها نیز چاره خوبی برای قرار دادن آنها در پنجره دمایی مناسب نخواهد بود.

بر اساس گزارش منابع معتبر، جلسه امروز به طور کلی مثبت بود. تیم‌ها موافق بودند که پنجره دمایی لاستیک‌ها باید گسترده‌تر شود و تخریب پذیری لاستیک‌ها کاهش یابد و همچنین تیم‌هایی که ماشنیشان نیروی داونفورس پایینی دارد نباید به علت ناتوانی در گرم کردن لاستیک‌هایشان متضرر شوند. لازم به ذکر است تیم‌هایی که در رای‌گیری امروز با استفاده از لاستیک‌های فصل قبل موافق بودند عبارتند از ردبول، فراری، هاس، تورو روسو و آلفا رومئو. آرای مخالف نیز از جانب تیم‌های مرسدس، مک‌لارن، ویلیامز، رنو و ریسینگ پوینت صادر شدند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید