Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سلطانیه به آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: این هفته رسوایی حقوق بشر آمریکایی است و در واقع پرچم حقوق بشر در دست بزرگترین جنایتکار علیه بشریت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلطانیه با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا و تحریم مقام معظم رهبری و هشت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با بیان اینکه به اعتراف دوستان و حتی دشمنان رهبر انقلاب اسلامی جز منزل ساده و حسینیه که آنها هم اموال عمومی است، اموال دیگری ندارد، اظهار کرد: ادعای تحریم مقام معظم رهبری اقدامی جاهلانه و از روی حماقت و عصبانیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سلطانیه به تحریم احتمالی وزیر خارجه که به اواخر هفته موکول شده، هم اشاره کرد و با بیان اینکه تحریم وزیر خارجه مغایر با حقوق بین‌الملل است و نشان می‌دهد پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا فربیکارانه است، چون بر فرض مذاکره، مقدمات آن را باید وزیر خارجه فراهم کند، تصریح کرد: ادعای مذاکره از یک طرف و اعمال تحریم، سیاست هویج و چماق و یک بام و دو هواست که از سیاست‌های فربیکارانه آمریکا بوده و خواهد بود.

 

وی افزود: ملت انقلابی و مقتدر چون کوه ایستاده و با مقاومت، افول آمریکا را که آغاز شده، رقم خواهد زد و ایران اسلامی هم به قله پیشرفت خواهد رسید.

 

حسینی‌نسب به تحلیل سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی توسط دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه پهپاد جاسوسی آمریکا از مرز هوایی ایران رد شده بود گفت: پهپاد آمریکایی با موشک ایرانی سوم خرداد به آهن پاره تبدیل شد و آمریکا قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی را چشید و متوجه شد که مرزهای ما خط قرمز ماست.

 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به ارسال پیامک توسط افراد شیاد برای مردم با مضمون برنده شدن و مراجعه به عابر بانک‌ها برای دریافت جایزه که حتی در سلطانیه هم اتفاق افتاده، تصریح کرد: تماس و پیامک با این مضمون کلاهبرداری است و مردم فریب افراد شیاد را نخورند.

 

وی با گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و با بیان اینکه اگر شخصیت شهید بهشتی را در یک کلمه تشریح کنیم، انقلابی بود، گفت: تعبد و بندگی، همگرایی و کار تشکیلاتی، جذب حداکثری، مدیریت جهادی، ولایت‌پذیری و دشمن ستیزی از ویژگی‌های انسان انقلابی است که شهید بهشتی همه آنها را دارا بود.

 

حسینی‌نسب قوه قضائیه را یکی از قوای مستقل در جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به دیدار مسؤولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و مطالبات ایشان از این قوه گفت: ایجاد تحول در دستگاه قضا و مبارزه با فساد در درون و برون قوه قضائیه از مطالبات مقام معظم رهبری است و در واقع بهترین تحول، مبارزه با فساد بدون تبعیض است که عین عدالت نیز است.

 

امام جمعه سلطانیه به آغاز هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و با بیان اینکه سوء قصد به رهبر انقلاب، ترور آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از مسؤولان، ترور آیت‌الله صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت توسط رزیم بعث عراق و ساقط کردن هواپیمایی مسافربری ایران با ۳۰۰ سرنشین در خلیج فارس، هفته رسوایی حقوق بشر آمریکایی است، گفت: پرچم حقوق بشر در دست بزرگترین جنایتکار علیه بشریت است.

 

وی با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام به علل عدم قیام امام ششم اشاره کرد و افزود: عدم همراهی افراد تاثیرگذار و گروه‌های فعال از جمله بنی الحسن، بنی العباس از  امام صادق علیه السلام و متفرق بودن شیعیان از عوامل عدم قیام امام ششم شیعیان است.

 

حسینی‌نسب با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و با اشاره به فضائل آن حضرت گفت: حضرت معصومه (س) الگوی دختران مؤمن و عفیف است و با شفاعت او همه شیعیان وارد بهشت می‌شوند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس مسجد خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه ها روزنامه امام صادق ع جنوب کرمان خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض

ایلان ماسک با انتشار یک نظرسنجی در ایکس، قانون عجیبی برای برخورد با دانشجویان معترض در آمریکا پیشنهاد داده است.

به گزارش مشرق، ایلان ماسک در ایکس نوشت:«قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

ایلان ماسک این نظر سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است. این نظرسنجی با پاسخ مثبت حدود ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان مواجه شده است.

ماسک همچنین ضمن اشاره به بودجه فدرال برخی دانشگاه‌های آمریکا که در آن‌ها اعتراضات صورت گرفته، نوشت: «منطقی نیست که مالیات‌دهندگان آمریکایی مجبور به تامین مالی فعالیت‌های ضد آمریکایی باشند.»

ماسک پیشتر موضع‌گیری‌های متفاوتی علیه اقدامات ارتش اسرائیل در نوار غزه داشت. او در حساب کاربری خود در شبکه ایکس کشتار مردم فلسطین را غیرقابل قبول دانسته بود.

وی همچنین در یکی از اقدامات خود تیک آبی حساب «افیخای ادرعی» از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس را حذف کرده بود؛ این شخص مدام اقدام به انتشار ادعاها و اخبار دروغ کرده بود که بارها اعتراض کاربران را به همراه داشت.

ماسک در تبادل نظرهای ایکس نیز مستقیماً گفته بود که اسرائیلی ها و اقلیت‌ها پیام‌ها و دیدگاه‌های ضدسفیدپوستان منتشر می کنند.

این مواضع روی منافع تجاری ماسک تاثیر گذاشت و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ آمریکایی مانند «دیزنی»، «اپل» و «آی‌بی‌ام‌»، تبلیغات خود در ایکس را به حالت تعلیق در آورده بودند. او در جواب به این شرکت ها گفته بود بروید به جهنم.

در این میان قانونگذاران آمریکایی هم گفتند ماسک از تبلیغات ضد اسرائیلی سود می برد. از طرفی دیگر بازرس شهر نیویورک نیز ماسک را به خاطر مواضع ضد اسرائیلی تهدید کرد و گفت هیأت مدیره تسلا باید برای ماسک روشن کند که باید اقداماتی مانند حذف پست خود و عذرخواهی برای آن را انجام دهد و اگر ماسک نتواند این کار را انجام دهد، هیأت مدیره تسلا باید اقداماتی مانند کسر دستمزد، تعلیق یا فسخ او را در نظر بگیرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • فیلم| حرکت جالب دانشجویان آمریکایی با پرچم اسرائیل
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • فیلم| پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکایی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت