Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایران سازشی با مستکبران ندارد گفت: مذاکره با آمریکا چیزی جز ضرر و زیان نیست. ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته که در مصلای نماز جمعه سمنان برگزار شد با اشاره به ادعاهای دروغین حقوق بشری آمریکا اظهار داشت: دولت آمریکا جنایات بی‌شماری را مرتکب شده است و جای تعجب است که این جنایت‌پیشگان چگونه دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را داعیه‌دار می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام تمام‌شدنی نیست افزود: وقوع کودتاها، حمایت از منافقان و مزدوران داخلی و خارجی، کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع و دست داشتن در ترور اشخاص برجسته از عالمان روحانی تا دانشمندان هسته‌ای کشورمان همه و همه ازجمله جنایات دولت آمریکا علیه ملت ایران است.

امام‌جمعه موقت سمنان اظهار داشت: ملت ولایتمدار ایران مقاوم و مقتدر و باصلابت برابر استکبار جهانی ایستاده و خواهد ایستاد و هرگز تن به ذلت نخواهد داد.

وحدت و انسجام ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان با وحدت و انسجام ملی همواره خنثی‌شده است افزود: این وحدت و انسجام باید بیش‌ازپیش تقویت شود تا دسیسه دشمنان در ایجاد اختلاف و درگیری و هرج‌ومرج در کشورمان نقش بر آب شود.

ایلام| سرنگونی پهپاد آمریکا اقتدار ایران را به دنیا نشان دادابوترابی‌فرد: ساقط‌شدن پهپاد آمریکایی نشان از راهبرد مقاومتی ایران مقابل دشمن داردحجت‌الاسلام سعیدی: سپاه با سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا را به‌انزوا کشاند / در اوج عزت و اقتدار هستیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه ایران تن به مذاکره با دشمنان نخواهد داد و سازشی با مستکبران ندارد گفت: آمریکا هرگز قابل‌اعتماد نبوده و نخواهد بود و مذاکره با آن‌ها چیزی جز ضرر و زیان ندارد.

امام‌جمعه موقت سمنان به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا در هفته‌های اخیر به دست توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران در دفاع از وجب‌به‌وجب خاک این مرزوبوم با احدی شوخی ندارد و با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی نژاد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضاییه بیان داشت: دستگاه قضائی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و قاطعانه با مفسدان و مجرمان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیان اهل سنت با بیان اینکه کشور از نظر امنیتی شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم یک نعمت است که در کشورهای همجوار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی وحدت اهل سنت و تشییع تالش را مثال زدنی دانست و گفت: تمام نقشه‌های دشمنان نظام برای اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع تاکنون با هوشیاری مردم و مسؤولان به ویژه علمای گرانقدر ناکام مانده است.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال کم رنگ کردن شئونات اسلامی و معرفی نادرست اسلام و ترویج رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی هستند که هوشیاری خانواده‌ها در بی اثر کردن این توطئه فرهنگی دشمنان تأثیر گذار است.

مدیر کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه تالش، وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: روحانیان اهل سنت همیشه همراه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه و بنیان خانواده‌ها دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خواستار حضور و همکاری نخبگان، ریش سفیدان و علمای اهل سنت در حل اختلافات مردمی قبل از رسیدن مشکلات به محاکم دادگستری شد.

کد خبر 6094145

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم