Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه قوه قضاییه مسئول رفع فساد است و باید ابتدا مبارزه با فساد از درون قوه قضاییه صورت بگیرد، گفت: قوه قضاییه با قاطعیت دم مفسدان اقتصادی را قیچی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،«حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر با تسیلت سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه‌السلام) به بیان فضائل و خدمات علمی آن امام همام به عالم اسلام پرداخت و افزود: شیعه و سنی هر آنچه از معارف دین و احکام و حدود الهی دارند را مدیون امام صادق(علیه‌الاسلام) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفای انقلاب به تحولات و اصلاحات صورت گرفته در دستگاه قضایی کشور اشاره و تصریح‌کرد: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند، قوه قضاییه مسئول رفع فساد است و باید ابتدا مبارزه با فساد از درون قوه قضاییه صورت بگیرد تا در برخورد با فساد بیرون هم مردم رایحه خوش عدالت را استشمام کنند که امیدواریم با جدیت ریاست قوه در برخورد با مفساد، با قاطعیت دم مفسدان اقتصادی را قیچی کند.

 

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که هرساله اتفاق می‌افتد افزایش حقوق است که امسال دولت و مجلس دو الگوی متفاوت ارائه داده‌اند که بر اساس الگوی مجلس اقشار کم درآمد و متوسط که جمعیت زیادی از کارمندان و کارگران و بازنشستگان را شامل می‌شود حقوق بیشتری دریافت می‌کنند ولی بر اساس طرح دولت مدیران رده بالا و برخی نجومی بگیران افزایش بیشتری در حقوق خود را مشاهده خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت از حق و حقوق اقشار کم درآمد حمایت کنند و دولت هم تابع قوانین مجلس باشد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم اضافه‌کرد: شما خودتان محاسبه کنید آیا ۱۶ % سه میلیون تومان با ۱۶ % هفده میلیون تومان برابر است؟ کار سخت و زحمت بسیار را کارگران و کارمندان سختکوش متحمل می‌شوند ولی حقوق زیاد و نجومی را مدیران رده بالایی دریافت می‌کنند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: چرا علی‌رغم تاکیدات چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اقدام عملی و قاطع برای برخورد با این نجومی بگیران صورت نگرفته است؟ برخی از این آقایان مسئول اگر سی سال روزی ده میلیون تومان هم حقوق بگیرند باز هم به اندازه ثروتی که الان دارند نمی‌شود و باید به مردم پاسخ بدهند که این گنج قارون را از کجا آورده‌اند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به اقدام رییس جمهور آمریکا در تحریم کردن رهبر معظم انقلاب و وزیر خارجه کشورمان اشاره کرد و گفت: از یک طرف از ایران تشکر می‌کند از یک طرف تهدید و تحریم می‌کند، حرف و عمل ترامپ دچار یک پارادوکس و تضاد عجیب است که نشان می‌دهد او دچار یک بیماری دوقطبی و دوشخصیتی حاد است.

 

امام جمعه اسالم در بخش دیگری از خطبه های خود اذعان‌کرد: عجیب‌تر از اقدامات ترامپ بیانات افرادی است که هنوز از برجام دفاع می‌کنند و توصیه‌های دلسوزان نظام را حرف‌های مادرشوهری می‌خوانند، اینها یادشان رفته است که یک روز آمریکا را کدخدای دنیا می‌دانستند و منتقدان برجام را بی‌سواد و بی‌شناسنامه خواندند باید به اینها گفت: بیهوده سنگ برجام را به سینه نزنید، برجام از اول هم عروسی نازا بود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی در پایان نسبت به جابجایی استاندار گیلان به ریاست سازمان تأمین اجتماعی واکنش نشان داد و گفت: قصد قضاوت شخص و عملکرد استاندار سابق را ندارم ولی گیلان سکوی پرتاب مسئولین نیست که دولت بخواهد بدهی‌های انتخاباتی خود را در آن تسویه کند و چند صباحی از سر بی‌جا و مکانی، کرسی قدرت آن را به کسی بسپارد و بعدا که جای مناسبی برای فرد پیدا شد آن را جابجا کنند، در انتخاب استاندار جدید دقت شود که حتما از نیروهای کاربلد و متعهد بومی استفاده شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت روزنامه ها روزنامه مفسدان ترامپ اسالم خطبه نماز جمعه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد

هرچند وقت یک‌بار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از ۱۴ دی ۱۴۰۱ که ترانه علیدوستی با قرار وثیقه آزاد شد، دیگر کمتر مثل سابق با جنجال سر زبان‌ها بود، تا اینکه این اواخر نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی بدون اینکه نامی از بیماری دخترش ببرد، گفت که ترانه به بیماری سختی مبتلا شده، که اکنون حالش خوب است. او بدون اینکه نامی از بیماری ببرد، گفت: منشا بیماری دخترش مشخص نیست.

چند روز بعد تصاویری از ترانه علیدوستی و ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد، که مشخص شد این تصاویر متعلق به بستری شدن الناز شاکردوست است، که چند سال پیش سر صحنه فیلمبرداری دچار حادثه شده بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین