Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:23:48 GMT

اقتدار قوه قضائیه اقتدار نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۸۹۳۸

اقتدار قوه قضائیه اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: اقتدار دستگاه قضائی اقتدار نظام است چراکه کشوری که دارای دستگاه قضائی مقتدر، شجاع، نترس و نفوذناپذیر باشد، کشوری امن و موفق در راستای احقاق حقوق مظلومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین قضائی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که باید تحول در قوه قضائیه احساس شود.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص حساسیت و سخت‌گیری نسبت به فساد درون قوه قضائیه، گفت: تضعیف جایگاه قوه قضائیه تضعیف نظام است چراکه اگر در قوه قضائیه حق به‌حق دار نرسد موجب بدبینی مردم به‌نظام می‌شود لذا باید در این خصوص توجه ویژه شود.

وی با اشاره به لزوم برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و دانه‌درشت‌ها، گفت: با جدیت آیت‌الله رئیسی در این خصوص آنچه در جامعه شنیده می‌شود امیدواری به گرفتن حق‌الناس از دانه‌درشت‌ها است که امیدواریم این مهم هرچه زودتر محقق شود.

حجت‌الاسلام مغیثی در ادامه به اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در انهدام پهپاد جاسوسی امریکا اشاره کرد و گفت: عملیات شجاعانه فرزندان ایران اسلامی توانست امریکا و سردمدارانش را به عقب‌نشینی وادار کند.

وی ادامه داده: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند عزت ملت ایران فقط مربوط به قضایای اخیر نیست، ۴۰ سال است که نمی‌توانند ملت ایران را به‌زانو دربیاورند و این مهم به اراده ملی، خودباوری، ولایت مداری دلسوزان ایران اسلامی و مجاهدان راه خدا بازمی‌گردد چراکه دیپلماسی مقاومت را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مذاکره‌ای که آمریکا به دنبال آن است و در رسانه‌های خود بیان می‌کند تنها برای فریب ملت و برخی سیاسیون است، گفت: مذاکراتی که لازم بود درگذشته صورت گرفت و ایران اسلامی هیچ مذاکره‌ای با غرب و اروپا ندارد و امروز مقاومت را راه برون‌رفت از مشکلات می‌داند.

وی در پایان به سالروز شهادت شهدای ۷ تیر و شهید حیدری نهاوندی اشاره کرد و گفت: شهید حیدری از افتخارات نهاوند و حوزه علمیه و دستگاه قضائی و مجلس شورای اسلامی است لذا باید بیش‌ازپیش جوانان و نوجوان ما با اندیشه‌های این شهید آشنا شوند.

کد خبر 4652988

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان امام جمعه نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی