Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان جمهوری آذربایجان به لایحه اصلاحات قانون بودجه دولت آذربایجان برای سال ۲۰۱۹رای مثبت داد. ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پارلمان جمهوری آذربایجان در یک جلسه فوق العاده ای پس از بحث و بررسی لایحه اصلاحات قانون بودجه دولت آذربایجان برای سال 2019، به این لایحه رای مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افزایش مبلغ حداقل حقوق کارکنان و بازنشستگان و نیاز به افزایش بودجه صندوق حمایت اجتماعی وابسته به وزارت کار و حمایت اجتماعی جمهوری آذربایجان به میزان 200 میلیون منات و نیز افزایش هزینه های این صندوق به واسطه اجرای بودجه صندوق بیمه بیکاری به میزان 15 میلیون منات، دولت این کشور لایحه اصلاح بودجه سال جاری را به پارلمان ارائه کرده بود.

برای پوشش این هزینه ها، برنامه ریزی شده تا در سال 2019 مبالغ اضافی برای مشارکت بیمه های اجتماعی اجباری از سوی دولت به ارزش 350 میلیون منات پرداخت شود.

از این رو پیش بینی شده است که محدودیت سطح بالای هزینه های بودجه در سال 2019 حدود 215 میلیون منات افزایش یابد تا هزینه های اضافی با توجه به الزامات قانونی تامین مالی شده و میزان بودجه اختصاص یافته از سوی دولت به زیر مجموعه های صندوق حمایت اجتماعی به میزان 150 میلیون منات کاهش یابد تا بین درآمدها و هزینه های این صندوق تعادل برقرار شود.

از این رو در جلسه فوق العاده اخیر پارلمان جمهوری آذربایجان لایحه اصلاحات قانون بودجه دولت آذربایجان برای سال 2019 این لایحه با رای مثبت نمایندگان به تصویب رسید.

گزارش تسنیم | نگاهی به روابط جمهوری آذربایجان و آمریکانگاهی به مطالب ستون نویس‌های ترکیه|اردوغان٬ جمهوری آذربایجان و اس 400مراسم روز ملی جمهوری آذربایجان در تهران برگزار شدگیلان| پروژه مشترک "تیر الکترونیکی" ایران و جمهوری آذربایجان افتتاح شدآمادگی ایران و جمهوری آذربایجان برای تبادل نیروی کار

 

انتهای پیام /

R7650/P/S8,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قفقاز اخبار "جمهوری آذربایجان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قفقاز اخبار جمهوری آذربایجان قفقاز اخبار جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد

بودجه سال جاری شهرداری کرمانشاه پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره امروز چهارشنبه به تصویب شورای اسلامی شهر کرمانشاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پس از کش وقوس‌های فراوان در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در نهایت امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با حضور ۱۰ عضو شورا و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه این لایحه مجدداً بررسی و اشکالاتی که در خصوص آن وجود داشت، رفع شد.

با توجه به اصلاحات صورت گرفته رقم بودجه شهرداری از ۶,۳۰۰ میلیارد تومان به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و در نهایت تصویب شد و این مصوبه به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری کرمانشاه برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

رقم بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است، اما نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری کرمانشاه مبلغ هفتصد میلیارد تومان در دو مرحله کاهش یافت و در مرحله اول بررسی توسط شورا مبلغ چهارصد میلیارد تومان کاهش یافت و در مرحله دوم نیز سیصد میلیارد تومان دیگر کاهش یافت.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه بر اساس قانون باید بهمن سال گذشته تصویب می‌شد، اما به دلیل اشکالاتی که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر بودجه پیشنهادی شهرداری گرفتند و به‌رغم تصویب کلیات بودجه پیشنهادی در پنجم اسفند سال گذشته تصویب آن بیش از دو ماه به تأخیر افتاد.

کد خبر 749784

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد