Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:18:51 GMT

جلوگیری از بی بندوباری در دستور کار جدی باشد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۱۹۲۵۸

جلوگیری از بی بندوباری در دستور کار جدی باشد

حجت الاسلام جباری گفت: افزایش بدحجابی، بی حجابی و بی بندوباری در جامعه اسلامی ما پذیرفته نیست و باید رعایت حجاب و عفاف و جلوگیری از بی بندوباری در دستور کار جدی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین « سیدعربعلی جباری»، جمعه ( 7 تیر ماه) در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بهشهر افزود: توجه به نهادینه کردن امر به معروف و نهی ا زمنکر در جامعه باید در دستور کار همگانی باشد و به دختران و جوانان به صورت لسانی متذکر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: بسیاری از جوانان ما غافل هستند و تحت تاثیر فضای مجازی به سمت بی حجابی و بدحجابی کشیده شده اند و هدایت آنان از مسائل مهمی است که باید با امر به معروف در دستور کار باشد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به ورود 150 شهید به میهن اسلامی و تشییع شهدا یادآور شد: فضای کشور ما در این ایام معطر به عطر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شده است و باید از این فضا استفاده و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: شهدا برای دفاع از انقلاب و سرزمین در برابر دشمن جانانه ایستادند و اکنون در جنگ اقتصادی جوانان جامعه ما باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و با دشمنان در جنگ اقتصادی مقابله کنند.

 

وی گفت: همانطور که شهدا پرچم حق را در جنگ نظامی در دست داشتند؛ اکنون پرچم حق در جنگ اقتصادی بر دستان جوانان ماست و دشمنان را به زانو در می‌آوریم.

 

خطیب جمعه بهشهر با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش یادآور شد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون با ترورها، انفجارها و تهدیدها تلاش دارد تا انقلاب ما را از بین ببرد و مردم از امام، رهبری، مکتب و اسلام دور شوند و انقلاب ما به شکست برسد که چنین نخواهد شد.

 

وی افزود: مردم ما با تبعیت از امام و رهبری و در ادامه راه شهدا استوار ایستاده اند و تهدیدها و توطئه های دشمنان بر ملت ما کارساز نخواهد بود و مردم همچنان پایبند انقلاب اسلامی، ارزش ها و آرمان ها هستند.

 

حجت‌الاسلام جباری با اشاره به هفته قوه قضاییه تصریح کرد: عدالت لازمه زندگی در جامعه اسلامی است و باید همه ما تابع عدالت و اجرای قوانین در جامعه بوده و قدردان این نیروهای خدوم، قاطع، انقلابی و زحمتکش باشیم.

 

امام جمعه بهشهر در پایان با سفارش به تقوی الهی گفت: رعایت تقوی الهی مهمترین راه سعادت است و باید با تقوای الهی، فضیلت اخلاقی و طهارت عرصه‌های گوناگون زندگی، عاقبت و آخرت خوبی را برای خود ترسیم کنیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه دهه کرامت اوقات فراغت خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان روزنامه ها کانون های فرهنگی هنری مساجد حقوق بشر آمریکایی طنین مسجد جشنواره طنین مسجد خطبه نماز جمعه امام جمعه بهشهر حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده مرزبانی استان در دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی در خراسان جنوبی، گفت: از بزرگ‌ترین آرمان‌های شهدا، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاورد‌های شکوهمند انقلاب اسلامی است.
سردار شجاعی با بیان اینکه راه شهدا تا رسیدن به تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب اند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
شهید ستوانیکم حسن بادامکی از مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی سراوان بود که ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است