Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه آمریکا معدن شرارت در دنیاست، گفتند: ما بر سر نوامیس و خط قرمز های انقلاب با احدی مذاکره نخواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه آمریکا معدن شرارت در دنیاست، گفتند: ما بر سر نوامیس و خط قرمز های انقلاب با احدی مذاکره نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدهای انتخاباتی نباید وعده های تو خالی به مردم بدهند

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس ضمن تسلست به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار پرورش دهنده شاگردانی چون جابر ابن حیان که تاثیر شگرفی در علم شیمی داشتند، بودند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ما باید به داشتن امام جعفر صادق(ع) به خود ببالیم، گفت: در هوای گرم مدینه همواره به کشاورزی می‌پرداختند و هنگامی که جامعه با کمبود گندم مواجه و قیمت آن گران شد، گندم های مصرفی خانواده اش را برای تنظیم بازار روانه بازار کرد.

نعیم آبادی با انتقاد از برخی از القاب که به نامزدهای انتخابانی داده می شود، عنوان کرد: برخی از افراد که معلوم نیست مدرک دکترا داشته یا خیر به وسیله برخی از افراد با این لقب شناخته و بقیه از روی نا آگاهی آن را تایید می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید وعده های تو خالی به مردم بدهند، تصریح کرد: هر آنچه که وظایف مربوط به آنهاست باید به مردم بازگو کرد و وعده های توخالی به درد مردم و مشکلاتشان نمی خورد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: جامعه نخبگان و دانشگاهیان باید با بررسی ها و افدامات موثر نامزد های اصلح را به جامعه معرفی کنند و کسانی که به دنبال کوبیدن و کوچک شمردن افراد هستند نمی توانند نامزد های مناسب در پست های مختلف باشند.

نعیم آبادی با اشاره به ورود چهار شهید گمنام به هرمزگان خاطر نشان کرد: اگر رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) ،مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رشادت‌های شهدا نبود، امروز باید به وابستگی‌مان به بیگانگان ادامه می‌دادیم.

آمریکا معدن شرارت در دنیاست

حجت الاسلام رضا مهدوی، امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: سالروز شهادت مظلومانه سیدالشهداء انقلاب آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران امام را به شما ملت عزیز و نمازگزاران جمعه و علی الخصوص به عزیزانمان در قوه قضائیه تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به ۲۵ شوال شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری افزود: یکی از افتخارات بزرگ جهان تشیع حضرت امام صادق(ع) است شخصیتی که بیشترین اشک ما در فقدان معارف بلند ایشان و بعد برای مظلومیت و شهادت ایشان جاری است ان شاالله مساجد و حسینه ما مراسم در خور شان آن حضرت برپا کنند.

مهدوی ادامه داد: ۱۱تیرماه ۶۱ شهادت چهارمین شهید محراب آیت االله شیخ محمد صدوقی نماینده امام در یزد بدست جوان ۲۵ ساله ای از منافقین به شهادت رسید.

وی اضافه کرد:۱۲ تیر سالروز حمله دردمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال۶۷ که مسافران آن مظلومانه به شهادت رسیدند وشهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

امام جمعه موقت رودان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد: منصب قضاوت از جمله کارهایی است که در درجه اول، جز انبیا و اولیای الهی، کسی شایستگی عهده دارشدن آن را ندارد و سپس این منصب از آن فقهای واجد الشرایط و سرانجام از آن منصوبین آنان است.

مهدوی با اشاره به ویژگی های قضات از منظر حضرت علی(ع) آیینه تمام نمای ذات اقدس حق تعالی افزود: قاضی باید کسی باشد که فشار کار بر او دشوار نیاید، ستیزمتخاصمان او را به لجاجت نکشاند، برلغزش پایدار نباشد، وقتی حق را شناخت در بازگشت به آن درنماند، چشم طمع به مال دیگران ندوزد، به شناخت اندک بسنده نکند، در شهادت درنگش از همه بیشتر باشد، بیش از همه حجت و برهان به کار برد، از آمد و شد صاحبان دعوا کم تر به ستوه آید، در آشکار شدن کارها از همه شکیباتر باشد، درصورت روشن شدن حکم از همه قاطعتر باشد، ستایش فراوان او را به خودبینی نکشاند، خوش آمدگویی او را برنیانگیزاند.

وی با بیان اینکه آمریکا معدن شرارت در دنیاست ادامه داد: او پرونده سیاهی دارد شرارت های آمریکا او را در قیافه انسان به یک نجس العینی ساخته است که هیچ چیز او را تطهیر نمی کند.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به ترورهای اوایل انقلاب، ترور رهبر معطم انقلاب، آیت الله مطهری، شهدای محراب، شهادت رجایی و باهنر همه اینها ریشه اش شیطان بزرگ بود تصریح کرد: برخی از اعتراضات خیابانی، تهمت های بزرگی که نمرودگونه به شخصیتی برجسته ای مانند بهشتی زدند و او را در آتش این فتنه سوزاندند تا جایی که عده ای باور کردن و در همین کشور شعار علیه این سیدالشهدای انقلاب دادند.

بر سر خط قرمزهای انقلاب با احدی مذاکره نمی کنیم

حجت الاسلام والمسلیمن میرزا حسین معتمدی فر، خطیب جمعه میناب در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان گفت: در تمامی مذاکرات آمریکا با کشورهای جهان با هدف خلع سلاح آن کشورها انجام می شود.

امام جمعه میناب با بیان اینکه امروز دنیای مدرن با مذاکره روی آرامش را از کشورهای دیگر می گیرد، گفت:  ما بر سر نوامیس و خط قرمز ها با احدی مذاکره نخواهیم کرد.

معتمدی فر با اشاره به اینکه دشمنان با همه اهداف و دسیسه ها می خواهند نام ولی فقیه را از میان بردارند، عنوان کرد: دشمنان نظام انقلاب اسلامی کور خواندند که بخواهند ضربه ای به نام ولی فقیه ببرند و این آروز را به گور خواهند برد.

وی الگوی مصرفی انسان در مقوله آب را مقدسانه خواند و اظهار کرد: بیشترین مقوله مصرف بی رویه آب در این شهرستان از سوی مسئولان است.

سه هزار نقطه در میناب با ترکیدگی لوله آب شرب روبروست

خطیب جمعه میناب با گلایه از مصرف بی رویه آب در این شهرستان گفت: سه هزار نقطه در این شهرستان‌ ترکیدگی آب وجود دارد و لوله های آب فرسوده است؛ آب سد سرنی باید برای مصرف آب پایین دست سد استقلال انجام شود چرا مسئولین به این فکر نیستند.

معتمدی فر با اشاره به خشکسالی های اخیر در این شهرستان گفت: خسشکسالی دیگر همزاد بچه های مینابی شده و از این به بعد باید به بچه های خود یاد بدهیم چگونه با پدیده خشکسالی کنار بیایند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند عصر تحریم گلستان و ترکمنچای گذشته است به اقتدار خون ۱۵۰ شهید ما وارد برجام نخواهیم شد و شما و برجام را به آتش می کشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود