Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث قطعه اول باند دوم محور تربت حیدریه - زاوه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان خراسان رضوی عملیات اجرایی احداث قطعه یک باند دوم محور تربت حیدریه - زاوه آغاز شد.

قطعه نخست باند دوم این محور ۱۰ کیلومتر طول دارد بخشی از کل مسیر ۲۵ کیلومتری پروژه تربت حیدریه - زاوه بوده که قرار است با اعتباری ۳۱۰ میلیارد ریال در مدت دو سال احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه محور زاوه به تربت حیدریه یک مسیر شریانی اصلی نبوده لذا بدلیل کوتاهی مسیر از آن استفاده ترافیکی بیش از حد تصور شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر قرارداد قطعه اول باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه به طول ۱۰ کیلومتر با پیمانکار منعقد شده و قرار است که ۲۵ کیلومتر مسیر ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری برسد اما ما در تلاشیم تا زودتر از این موعد باند دوم این محور افتتاح شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با اجرای باند دوم محور تربت حیدریه به زاوه به طول ۲۵ کیلومتر حجم ترافیکی این محور کاهش و عبور مرور در این جاده به سهولت انجام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استان خراسان رضوی جاده وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور