Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان به مسئله حقوق بشر آمریکایی پرداخت و گفت: هر بحث ارزشی وجود داشته باشد، آمریکایی آن هم هست که در مقابل آن است.
وی افزود: حقوق بشری که آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند، متفاوت است، آنان خوب حرف می‌زنند و خوب شعار می‌دهند اما برعکس عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کرمان شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب را یکی از نمونه‌های حقوق بشر آمریکایی ذکر و بیان کرد: شهادت‌های گوناگون دیگر از جمله شهادت شهید صدوقی و همین طور مسافران حریم هوایی که آمریکا هواپیمای آنان را در خلیج فارس ساقط کرد نمونه دیگری است.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی‌ تصریح کرد: ده‌ها جنایت دیگر را نیز باید به این لیست اضافه کرد که اتفاقات سوریه، عراق، یمن، افغانستان و تحریم‌های ظالمانه ایران نیز برخی از آنان است.
امام جمعه کرمان به شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: زندگی این امام بزرگوار چند وجه دارد که یکی از آنان این است که ایشان سعی کرد احکام الهی را به صورت شفاف و روشن برای مردم تبیین کند.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: در این زمان جریان انحرافی بنی‌عباس شکل گرفت، اگر چه حکومت بنی‌امیه ساقط شد اما با برنامه‌ریزی‌های امام(ع) پیش نرفت.
وی عدالت‌محوری را یکی از اصولی‌ترین و اساسی‌ترین موضوعات گام دوم انقلاب برشمرد و اظهارکرد: عدالت و بهره‌مندی مردم از حقوق مساوی باید در همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور نهادینه شود.
امام جمعه کرمان به کمبود آب و برق در استان اشاره کرد و گفت: مسوولان باید واقعیات مربوط به این موضوع را برای مردم از طریق رسانه‌ها و مطبوعات بیان کنند.
وی تأکید کرد: مردم باید بدانند که تا دو ماه آینده که اوج گرما وجود دارد چه اتفاقاتی رخ می دهد، مردم باید مطمئن باشند، آن را احساس کنند که اگر کمبودی هم هست بین همگان به صورت مساوی تقسیم می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد نماز جمعه علیدادی بهشتی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود