Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی موفق تاتنهام عنوان کرد که باید بازیکنان جدیدی جذب شوند.

به گزارش فوتبال لندن، تاتنهام از زمان امضای قرار داد با لوکاس مورا در سال 2018، دیگر هیچ بازیکن جدیدی را جذب نکرده است. مائوریسیو پوچتینو سرمربی موفق تاتنهام که توانست این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند،  گفتگوی مفصلی با شبکه اسپانیایی TV3 انجام داد و در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت:

این مسئله که تاتنهام باید برای فصل جدید بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد، حیاتی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما در این 2 سال بازیکنی را جذب نکردیم و اندوخته مالی مناسبی داریم تا تیم خود را تقویت کنیم. آیا تصمیم انتقال یا جذب بازیکنان با شما است؟ در تیم هایی مثل لیورپول و منچستر سیتی، یورگن کلوپ و پپ گواردیولا آزادی عمل زیادی دارند و تصمیم اینکه چه بازیکنی جذب شود و چه بازیکنی به تیم دیگری انتقال یابد، با آن ها است، اما در مورد باشگاه هایی مثل تاتنهام، چلسی و آرسنال قضیه متفاوت است و تنها رئیس باشگاه تصمیم گیرنده است. پیشنهاد رئال مادرید؟ آن زمان با تاتنهام تمدید کرده بودم و به چیزی جز موفقیت باشگاه فکر نمی کردم؛ با این وجود، سرمربیگری در رئال مادرید رویایی خواهد بود. اینکه روزی مربی آرژانتین شوم و یا به اسپانیول برگردم نیز، رویایی خواهد بود. 

پوچتینو در ادامه گفت که از نتیجه عجیب بازی بارسلونا و لیورپول، متعجب شده است. او گفت:

شما "آنفیلد" را می شناسید، مکانی که در آن هر اتفاقی ممکن است و شما نمی توانید آرام باشید. بدیهی است که از حذف بارسا شگفت زده شدم، هیچ کس انتظار آن نتیجه را نداشت. من دوست داشتم در دیدار فینال، مقابل بارسلونا قرار بگیرم. ما در انتظار لیونل مسی و بارسلونا بودیم چرا که تیم رقابت طلبی داریم. حضور دو تیم لیگ برتری در فینال لیگ قهرمانان اروپا، از جذابیت آن کم کرد.

گفتنی است که تاتنهام در آستانه جذب تانگوی اندومبله قرار دارد.

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس