Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- ماجرای فاش شدن ازدواج دوم مهدی هاشمی با مهنوش صادقی پس از انتشار ویدئویی توسط خانم صادقی رسانه ای شد، گلاب آدینه و نورا هاشمی آنرا را تکذیب کردند، اما مهدی هاشمی ازدواج دوم خود را با مهنوش صادقی تایید کرد.   به گزارش صدای ایران، مهدی هاشمی بازیگر نقش «دکتر قریب» که شایعه ازدواج دومش از ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، با انتشار ویدئویی این شایعه را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهنوش صادقی ماجرای ازدواج دوم مهدی هاشمی را فاش کرد   مهنوش صادقی بازیگر سریال دردسر‌های عظیم ازدواج رسمی‌اش با مهدی هاشمی که سال‌ها پنهان بود را علنی کرد. رازی به بلافاصله با واکنش نورا هاشمی و گلاب آدینه روبه رو شد.
مهنوش صادقی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در ویدیویی کوتاه ادعا کرد مدت‌ها بود این موضوع را پنهان کرده بودیم، اما اکنون احساس می‌کنم زمان مناسبی برای افشای آن است.   واکنش گلاب آدینه به ازدواج دوم مهدی هاشمی 
همسر اول مهدی هاشمی گلاب آدینه بود که از هم یک دختر دارند و سال‌ها با یکدیگر زندگی و در چند کار سینمایی و تلویزیونی همبازی بوده‌اند.
دقایقی پس از رسانه‌ای شدن این خبر مردم به صفحه گلاب آدینه آمدند و در کامنت‌ها از وی در مورد این ازدواج پرسیدند و گلاب آدینه، در اینستاگرامش در پاسخ به کاربری که دراین‌باره پرسیده بود، نوشت: «توجهی نکنید، ببینید و بخندید!»
واکنش نورا هاشمی به ازدواج دوم پدرش
ادعای مهنوش صادقی خیلی زود در تماس سینماآنلاین با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.»   تایید خبر ازدواج دوم مهدی هاشمی توسط وی    دقایقی پیش اما مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده. و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد.       

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مهنوش صادقی مهدی هاشمی گلاب آدینه نورا هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد

رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز گفت: ۳۴ تاسیسات اقامتی نطنز پذیرای گردشگران در ایام گل و گلاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، هر ساله از ابتدای اردیبهشت ماه و همزمان با شروع گلابگیری نقاط مختلف شهرستان نطنز آماده میزبانی از گردشگران و مسافرین از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی می‌کند و پذیرای گردشگران مختلف است.

مراسم سنتی گلابگیری در اردیبهشت ماه و همزمان با شکوفا شدن گل‌های محمدی تصاویر بی‌بدیل و جذابی را علاوه بر همشهریان برای گردشگران ایجاد کرده و بسیار لذت‌بخش است و علاوه بر آن نیز فضایی دلنشین را ایجاد کرده است.

گل‌های محمدی  فضای شهرستان نطنز را عطرآگین و مشحون از عطر گل‌های دیگر که در فصل بهار روئیده عجین کرده است و علاوه بر اینکه صحنه‌های زیبایی با رویش‌ این گل‌ها ایجاد شده انسان را نیز به خدا نزدیکتر می‌سازد.

حسین یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: شهرستان نطنز دارای 34 تاسیسات اقامتی و پذیرایی با پروانه بهره‌برداری و ظرفیت دو هزار و 260 تخت فعال و وجود جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و مذهبی منحصر به فرد است.

وی ضمن اشاره به جاذبه‌های گردشگری نطنز افزود: روستای تاریخی ابیانه، مجموعه تاریخی مسجد جامع و بقعه شیخ عبدالصمد نطنزی، آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) و بیش از 150 اثر تاریخی و طبیعی ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور،  اقلیم آب و هوایی ویژه کوهستانی و کویری و موقعیت جغرافیایی ایده آل و قرار گیری در محل تلاقی شمال به مرکز و جنوب کشور یکی از مقاصد گردشگری کشور است.

توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس

یزدانمهر گفت: با پیگیری و حمایت اداره میراث فرهنگی در شهر نطنز اقامتگاه سرای جواهر، سرای مادر، باغ سبب، اقامتگاه میرزایی، باغ صفویه تاج آباد، سفره خانه سنتی دومیلیون ابیانه و در بخش بادرود روستای سرآسیاب، اقامتگاه دیاوا و کمپ متین‌آباد گلابگیری سنتی به منظورارائه خدمات به گردشگران مهیا و آماده پذیرایی است.

انتهای پیام/804/.

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • آموزش گلاب گیری (فیلم)
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد