Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور تبریز درباره حضور استوکس در تمرینات این تیم اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

طرفداری-باشگاه تراکتورسازی به جدایی آنتونی استوکس واکنش نشان داد و در این خصوص اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش سایت باشگاه تراکتورسازی، اطلاعیه سرخپوشان تبریزی به شرح زیر است:

باتوجه به حواشی پیش آمده، باشگاه تراکتور طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که آنتونی استوکس با تراکتور قرارداد دارد و باید در تمرینات تیم شرکت کند؛ در غیر اینصورت باشگاه از طریق فیفا موضوع این بازیکن را پیگیری کرده و احقاق حق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود حواشی زیاد فصل گذشته، همچنان آنتونی استوکس با تراکتور قرارداد داشته و باید مصطفی دنیزلی در خصوص او تصمیم‌گیری کند. همچنین تاکید می‌شود مذاکره با بازیکن تحت قرارداد با تیم دیگر خلاف قوانین فیفا است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟