Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طور خلاصه، مروری بر مهم ترین رویدادهای ورزشی جمعه خواهیم داشت.

طرفداری- 7 تیر 1398، 28 ژوئن 2019؛ به مرور مهم ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در روزی که گذشت، می پردازیم:

شاگردان کولاکوویچ به عنوان اولین تیم به دور نهایی لیگ والیبال ملت ها رسیدند

تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم لیگ والیبال ملت ها در بلغارستان به مصاف صربستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کولاکوویچ در ادامه نتایج فوق العاده خود، با نتیجه 3-1 از صد صربستان گذشتند تا به عنوان اولین تیم، حضور خود در دور نهایی این رقابت ها را قطعی کنند. مسابقات دور نهایی با حضور 6 تیم در شیکاگوی آمریکا برگزار می شود.

حضور ماسیمو کاررا در پرسپولیس منتفی شد

ماسیمو کاررا، سرمربی مشهور ایتالیایی یکی از گزینه های هدایت پرسپولیس بود. او روز گذشته تایید کرد برنامه ای برای کار کردن در ایران و باشگاه پرسپولیس ندارد. انتظار می رود تا ساعات آینده، سرمربی جدید سرخ های پایتخت مشخص شود. با تایید بسیاری از منابع، گابریل کالدرون گزینه نهایی هیات مدیره پرسپولیس است.

استراماچونی، مهاجم خارجی می خواهد

در خط حمله استقلال فعلا فقط روح‌ الله باقری و مرتضی تبریزی حضور دارند و همین موضوع باعث شده تا استراماچونی خواستار جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت برای این تیم شود. این درحالی است که تلاش ها برای حفظ آیاندا پاتوسی در استقلال ادامه دارد.

وداع زودهنگام میلان با رقابت های اروپایی

دادگاه حکمیت ورزش به خواسته میلان پاسخ مثبت داد. گفته می شد میلان برای توافق با یوفا و به دلیل فیرپلی مالی آماده است از لیگ اروپای فصل 2019/20 کناره گیری کند که چنین هم شد. اکنون باشگاه رم به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا را به دست آورد و تیم تورینو در مرحله مقدماتی لیگ اروپا شرکت خواهد کرد.

مروری بر آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا

در اسپانیا، طبق ادعای وبسایت گل، گرت بیل برنامه ای برای ترک رئال مادرید ندارد و می خواهد به کارش در مادرید تا سال 2022 ادامه بدهد. روز گذشته، بارسلونا فعالیت مهمی در بازار نقل و انتقالات نداشت اما اتلتیکو مادرید با رنان لودی، مدافع چپ 21 ساله برزیلی با باشگاه اتلتیکو پارانائنزه برزیل به توافقات اولیه دست یافت. در روز کم خبر انگلستان، جدایی آنتونیو والنسیا از منچستریونایتد قطعی شد و او به تیم لیگا ده کیتوی اکوادور پیوست. در فرانسه، جدایی آندره آ راجی پس از 7 سال از موناکو قطعی شد.

سری آ ایتالیا همچون روزهای اخیر، خبرسازترین لیگ در بازار نقل و انتقالات بود. میلان در آستانه جذب تئو هرناندز قرار گرفته است. این درحالی است که گفته می شود با حذف میلان از لیگ اروپا، این تیم دیگر اجباری برای فروش جانلوییجی دوناروما ندارد. اینتر خرید گابریل برازائو، دروازه بان مستعد برزیلی را رسمی کرد. ناپولی همچنان در حال کار کردن روی انتقال کوستاس مانولاساست و انتظار می رود خرید او به زودی نهایی شود. مهم ترین خبر نقل و انتقالاتی روز گذشته ایتالیا مربوط به معاوضه لوکا پلگرینیبا لئوناردو اسپیناتزولا بود. این دو بازیکن به زودی با حضور در تست پزشکی به ترتیب راهی یوونتوس و رم خواهند شد. پاراتیچی همچنین در سفر به فرانسه، انتقال آزاد آدریان رابیو را نهایی کرد. انتظار می رود هافبک فرانسوی به زودی به ترکیب تیم ساری اضافه شود. آخرین اخبار از شهر رم نیز از تردید دنیله ده روسی در مورد رفتن به تیمی دیگر حکایت دارد. ظاهرا اسطوره رم نمی تواند خود را در پیراهن تیمی به غیر جالوروسی متصور شود.

مروری بر مهم ترین نتایج در تورنمنت های مختلف

کوپا آمریکا با دیدار آرژانتین-ونزوئلا ادامه یافت؛ آلبی سلسته مقابل رقیب خود به پیروزی 2-0 رسید تا حریف برزیل در نیمه نهایی شود. کلمبیا-شیلی، اروگوئه-پرو نیز طی ساعات آتی به مصاف یکدیگر می روند.
در رقابت های جام جهانی زنان و از مرحله یک چهارم نهایی، تیم ملی آمریکا با کسب پیروزی 2-1 مقابل فرانسه میزبان، راهی مرحله نیمه نهایی شد. فعلا صعود انگلستان و آمریکا به جمع 4 تیم پایانی قطعی شده است. شنبه، ایتالیا به مصاف هلند می رود. آلمان نیز مقابل سوئد قرار می گیرد.
در ادامه مرحله گروهی جام ملت های آفریقا، دیدار تونس-مالی با تساوی 1-1 خاتمه یافت. مراکش نیز با یک گل از سد ساحل عاج گذشت. برای مشاهده جدول گروه ها و نتایج بازی ها به صفحه اختصاصی جام ملت های آفریقا در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر