Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بلاتکلیفی بسیاری از واحدها در مناطق زلزله‌زده گفت: تعهد بنیاد مسکن برای اتمام بازسازی مناطق زلزله‌زده تا شهریور ماه امکان‌پذیر نیست و تا پایان بازسازی فاصله زیاد است. ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فرهاد تجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بنیاد مسکن تعهد کرده که بازسازی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را تا شهریور ماه امسال به اتمام برساند اما این موضوع به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست و مشاهده روند بازسازی خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب عنوان کرد: بعید به نظر می‌رسد در این مدت باقی مانده کار مهمی بتوان انجام داد زیرا بسیاری از واحدها هنوز بلاتکلیف هستند و تعیین تکلیف نشده‌اند.

کرمانشاه| تخصیص زمین به مستأجران زلزله‌زده سرپل‌ذهاب هنوز به نتیجه نرسیده استعملیات تعمیر 67 هزار واحد مسکن در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به اتمام رسیدبازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده استان کرمان به اتمام رسید

تجری با بیان اینکه تعدادی از واحدها هنوز در مرحله فونداسیون و پی‌ریزی قرار دارند گفت: امید داریم در مدت باقی مانده حداقل تعدادی از واحدها که کار را آغاز کرده‌اند به نتیجه برسند.

وی با اشاره به اینکه تعدای از واحدها هنوز آهن‌آلات دریافت نکرده‌اند افزود: رایزنی‌هایی با بنیاد مسکن و وزارت صمت انجام شده است و امید داریم آهن‌آلات مورد نیاز مردم با نرخ ارزانتر به دست متقاضیان برسد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب با بیان اینکه هنوز با اعلام قطعی پایان بازسازی در مناطق زلزله‌زده فاصله زیاد داریم افزود: افزایش قیمت‌ها و تورم‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه دنیای غرب دلیل اصلی کندی روند ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده است.

انتهای پیام/ش

R41380/P4001/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج

معاون عمرانی فرماندار سنندج با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی‌ در سطح این شهر گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنان منازل مسکونی امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، منصور مولانایی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی افزود: پس تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنان این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده و اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کرده‌اند.

کد خبر 750414

دیگر خبرها

  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد