Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تب‌وتاب معرفی گوشی‌های تاشدنی، با به تعویق افتادن عرضه‌ی گلکسی فولد اخباری از معرفی نسل جدید این گوشی تا چند ماه دیگر در خبرگزاری‌های حوزه‌ی فناوری منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، درحالی‌که گلکسی فولد سامسونگ هنوز عرضه نشده است، شایعاتی درباره‌ی مشخصات نسل دوم این گوشی تاشدنی از این‌سو و آن‌سو به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری کره‌جنوبی با نام ET News طی گزارشی از احتمال وجود مشخصات جدید در نسل دوم گوشی تاشدنی سامسوگ خبر می‌دهد. با اینکه ET News اعلام نکرده که مشخصات یادشده را از چه منبعی به‌دست آورده است، اما باتوجه‌به سابقه‌ی این خبرگزاری در افشاگری‌های این‌چنینی، احتمال درست بودن مشخصات ادعایی وجود دارد.

براساس گزارش ET News، نسل دوم گلکسی فولد ازهمان فناوری نسل پیشین این گوشی و روش تاشدن به درون (In-Folding) بهره خواهد برد و همراه‌با ویژگی‌هایی چون صفحه‌نمایش ۸ اینچی و قلم S Pen عرضه خواهد شد. ظاهراً سامسونگ از شرکت توسعه‌دهنده‌ی این قلم‌ها درخواست کرده است تا آن رابه‌نحوی بسازد که که داخل نسل دوم گلکسی فولد جا بگیرد.

در هنگام تاشدن، صفحه‌ی اصلی گوشی پنهان می‌شود؛ اما سطح بیرونی دستگاه دارای یک صفحه‌ی نمایش یک اینچی برای نمایش موارد اولیه مانند اعلانات یا اطلاعات پخش موسیقی خواهد بود. در صورت صحت این خبر، نسل قبلی گلکسی فولد دارای صفحه‌ی نمایشی به مراتب بزرگتر از نسل جدید آن است. اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش خارجی گلکسی فولد نسل نخست ۴.۶ اینچ است که کار را برای استفاده‌ی روزمره از آن به‌عنوان گوشی آسان می‌کند.

نسل دوم گلکسی فولد نیز همانند نسل اول با تا شدن به داخل باعث پنهان شدن صفحه تا زمان استفاده از آن می‌شود. جهت تاشدگی در گلکسی فولد به‌صورت عمودی بود؛ اما براساس گزارش های منتشرشده محور چرخش در گلکسی فولد جدید افقی است.

گلکسی فولد جدید از همه‌ی جهات شبیه گوشی‌های تاشدنی قدیمی است که می‌توانستند به‌صورت افقی تاشده و هرازگاهی اعلانات را روی صفحه‌ی دوم خود نمایش دهند. طراحی گوشی جدید سامسونگ شباهت زیادی به گوشی معرفی نشده‌ی Razr V۴ موتورولا خواهد داشت؛ وسیله‌ای مدرن با ظاهری شبیه گوشی‌های تاشدنی قدیمی موتورولا.

با توجه با نامعلوم بودن زمان فروش گوشی فولد اصلی، معرفی جانشین آن به این زودی‌ها بعید به‌نظر می‌رسد. بنابراین نسل آتی گلکسی فولد تنها ایده‌ای به نظر می‌رسد که از ذهن خلاق کارمندان سامسونگ برخواسته‌است.

مشکلاتی که در دوام‌پذیری گلکسی فولد وجود داشت، باعث به تعویق افتادن زمان عرضه‌ی آن به مدت چندین ماه شد. در آن زمان سامسونگ بیانیه‌ای جهت توضیح درباره‌ی علت این موضوع منتشر کرد.

یافته‌های اولیه‌ی تحقیقات، مشکلاتی را نشان می‌دهد که امکان دارد بر اثر فشار بر قسمت بالایی و پایینی لولا به‌وجود آمده باشند. همچنین طی موردی گزارش شد که مواد یافته‌شده در داخل دستگاه باعث اخلال درعملکرد صفحه‌ی نمایش شده‌اند. ما اقداماتی را در جهت تقویت حفاظت از صفحه‌ی نمایش انجام خواهیم داد. همچنین راهنمایی‌هایی را در جهت مراقبت و استفاده از صفحه‌ی نمایش برای افزایش عمر گلکسی فولد به مشتری‌ها ارائه خواهیم کرد.

سامسونگ بارها زمان فروش گوشی تاشدنی خود را تغییر داده است. براساس شایعات این احتمال وجود دارد که خط تولید گلکسی فولد تا ماه اوت راه‌اندازی شود که در این‌صورت معرفی نسل‌های جدید آن با سرعت ادامه خواهد یافت؛ هرچند از چیزی نمی‌توان مطمئن بود.

گزارش ET News این نکته را نشان می‌دهد که گلکسی فولد جدید به احتمال زیاد تا پایان سال عرضه خواهدشد؛ اما باتوجه‌به اینکه از زمان معرفی گلکسی فولد مدت زیادی نمی‌گذرد، حدس ما بر مشاهده‌ی این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۰ و در برهه‌ی زمانی معرفی گلکسی S۱۱ است. معرفی گکسی فود اصلی نیز همراه‌با گلکسی S۱۰ بود.

منبع: زومیت

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال فناوری گلکسی سامسونگ گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند