Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور مردم شهرکرد نیز شب گذشته با چهار شهید گمنام دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان شب گذشته (پنجشنبه ۷ تیرماه) در مراسم وداع با شهدای گمنام که با حضور پرشور مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه السلام)، گفت: ایشان بیشترین حدیث را در میان ائمه نقل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام صادق(علیه السلام) بیش از چهار هزار شاگرد را با استفاده از شرایط زمان حکومت تربیت کردند، افزود: بسیاری از شاگردان ایشان از بزرگان اهل عبادت و زهد بودند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه مکتب امام صادق(علیه السلام) مکتب یک جانبه نگری نبود، اظهار کرد: ایشان علاوه بر عبادت دائم و ذکر الهی بسیار خوش مجلس بودند و مجالس ایشان پر از فواید معنوی بود.

 

آیت الله اسلامیان تصریح کرد: ما که ادعای پیروی از ائمه اطهار(علیهم السلام) را داریم باید مجالسمان رنگ و بوی الهی داشته باشد نه صرفاً وقت گذرانی و عیش و نوش باشد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری زمان شناسی را از ویژگی های بارز امام صادق(علیه السلام) برشمرد و خاطرنشان کرد: ما نیز باید به تبعیت از ایشان فرصت شناس باشیم و لحظه لحظه زندگیمان برای رسیدن به خداوند بهره ببریم.

 

خاطرنشان می شود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام از ساعت ۹ صبح روز ۸ تیر از امامزادگان دوخاتون شهرکرد آغاز می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان قوه قضائیه نماز جمعه شهادت امام صادق ع شهید بهشتی استان بوشهر خطبه نماز جمعه دهه کرامت امام صادق ع تشییع شهدای گمنام چهارمحال و بختیاری شهدا یادواره شهدا شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود